Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et ufatteligt tilbud på din nye webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg skriver på vegne af mit opkommende webbureau TimothyMedia. Vi arbejder til dagligt med moderne webløsninger til forskellige webshops, i forskellige eCommerce-systemer. Jeg tillader mig her, at give jer et fantastisk tilbud på vores fulde Shopify-løsning. 

Hvorfor Shopify?

Shopify er et utroligt brugervenligt system, TimothyMedia benytter sig ofte af. Vores kunder elsker det, da det er nemt for dem at håndtere deres webshop og efterfølgende selv holde styr på produkter, ændre priser, billeder, tekster etc. Det er derfor vores fortrukne CMS-system. Shopify er et ufattelig sikkert system. Alt fungerer sammen - lige gyldigt hvad du ønsker, er det muligt. Med det kæmpe app-store, kan du nemt og billigt få forskellige tilføjelser til din hjemmeside.

Du får følgende:

- Valgfrit, fuldt opsat, oversat og personliggjort design
- Tilføjelse af op til 20 produkter med varianter, antal etc.
- Integration til enten Billys Billing eller Dinero. Bogfør alle dine salg, helt automatisk
- Opsætning af valgfrit betalingssystem (skal dog være accepteret af Shopify)
- Online e-kursus i Shopify (normalværdi: 299 excl. moms). Dansk videoserie, der sætter dig i gang med Shopify
- Oprettelse af uendeligt antal undersider (såsom kontakt os m/ form, om os, job, etc.)
- Mulighed for at dine kunder kan oprette sig (at de kan oprette brugere, se tidligere ordre etc.)
Opsætning af Google Adwords m/ valgfrit dagligt budget. Optimering af keywords & kampagne efter 1 måned

Tillægsmuligheder:
Fuld logo-opsætning (PSD, PNG, VECTOR ETC.): 1000 DKK excl. moms

Samlet pris: 3450,00 excl. moms

- Det er muligt for fornuftige priser at få designet unikt logo i både PSD, PNG samt Vector-format.

TimothyMedia koncentrerer os ikke kun om at udvikle webshops, men også at drive dem. Vi forstår hvad der er vigtigt for netop din webshop. Vi driver i øjeblikket bla. bureau for dig. Vi ved præcis hvad du har brug for.

Lad mig tillade mig at vise nogle fine ord fra tre af mine kunder:

Skriv endelig her i en kommentar, eller hiv fat i min indbakke her på Amino, så kan vi komme i gang med det absolut samme. Holdet bag TimothyMedia er ufattelig hurtige, men også kompetente. Du kan derfor forvente at få dit arbejde færdiglavet efter få hverdage. Når dit produkt er færdigudviklet, vil du altid have support og mulighed for viderudvikling af din webshop.

Jeg ser frem til at høre fra dig,

Christian O'dwyer
// Timothy Media

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)