Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for idéer til start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino!

Jeg står og har tænkt rigtig meget over at starte en ny virksomhed. Først var det egentlig bare en sjov tanke som jeg bare har gået med, men nu er det blevet meget mere seriøst.

Nu er der bare ét problem, jeg ved ikke hvilken slags virksomhed jeg skal starte. Det kan sådan set være hvilke som helst, alt jeg ønsker er bare en god idé som ikke så mange har haft brugt indtil nu! Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med dette og gerne snarest muligt da jeg er rigtig ivrig efter at komme i gang.

Hilsen Den unge iværksætter!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

 

Med fare for at lyse gammel og sur. må jeg sige men hvis du som iværksætter ikke en gang selv kan komme på en god ide, så bør glem alt om at blive iværksætter.  Du kommer altså ingen vejene  hvis du ikke brænder for det du beskæftiger dig med.

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er rigtig fint Ravn men jeg spurgte altså bare om en idé og ikke hvordan jeg skal køre min virksomhed. Alt hvad der har med det at gøre skal jeg nok selv sørge for. Ellers tak for dit input ;)

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

En iværksætter laver kopier af hvad andre gør, måske med et lille twist... Så kig dig omkring efter noget du kan li, og så se om du kan gøre det bedre...

En entreprenør finder på noget nyt og innovativt og er en del sjovere efter min mening...

Hvis du er en mega skarp app-programmør og samtidigt kan få en app til at snakke sammen med en hjemmeside... Så har jeg en ide... Men ellers ikke 👍

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er desværre ikke den store haj til at lave apps men kender en som kan så det kunne vel være en mulighed?

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 16
Fra  AFodbold v/Anders Thrige Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg tror du misforstår Ravns budsked. Hvad der menes er, at usnset hvilken type virksomhed du vil starte, så skal det være noget du i forvejen er passioneret omkring og brænder for. Så er man interesseret i heste og ridning, og drømmer om en webshop, vil salg af rideudstyr lige lige til højrebenet, netop fordi man ved noget om feltet, men også fordi det interesserer en. Men en ting er sikkert, der er ikke nogen der skænker den perfekte ide til dig på et sølvfad, det er dig, og dig alene der ved hvad du brænder for, så det er bare i gang med at starte en virksomhed op omkring din passion.

Dbh

Anders

Fra København
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Kaffetilbud.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

At starte en virksomhed koster rigtig meget tid og kun meget få lykkes. At være iværksætter er sjovt men at holde din virksomhed kørende og klare alt administrativ arbejde er ofte ikke så sjovt. Hvis du ikke brænder for det dit virksomhed laver så bliver det svært at motivere dig selv hver dag. Mit råd, find noget du elsker at brug tid på og se om du kan lave en "business case" i dette område.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)