Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at drive en lille webshop `?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have mig en lille webshop, men kan ikke finde ud af hvad det kommer til koste i drift !

Lad os spise, at jeg har fået lavet en webshop til 6-15.000 kr

Hvad skal man så betale af udgifter med den `?

Hosting (Kan jeg bruge den til 10 kr hos Meebox?)
Domian 50kr/år
Ssl?
Gateway ?
Betaling med Dankort (Der findes en løsning , hvor man betaler 3 kr pr odre ?)


Jeg håber hører fra Jer

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En punkt du måske ikke har tænkt over er vedligeholdelsen af shoppen. Mange tror desværre at når man har betalt X antal kroner for den, så skal man aldrig betale noget mere.. Men plugins, temaer, sikkerhed osv skal kigges på en gang imellem. Så det syes jeg du skal afsætte et beløb af til hver måned også. Hvor stort et beløb kan dem som laver din side sikkert hjælpe med. 

Men ellers er din liste vidst meget fin i udgifter du ikke kan undgå, kan ikke lige komme i tanke om hvad der skulle mangle.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktfoto - hvis ikke du får dem af leverandøren eller selv tager dem

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster disse ting :

Ssl?
Gateway ?
Betaling med Dankort (Der findes en løsning , hvor man betaler 3 kr pr odre ?)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prisen på SSL afhænger af udbyderen. Hos Gigahost som vi benytter koster det 69 kr. om måneden, men hvorfor vil du have SSL?

Der er mange kombinationer af Gateway + indløser. Kan du undvære Dankort er Quickpay + ClearHaus umiddelbart det billigste. Du kan se mere på kortbegyr.dk

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man ikke have SSL, så folk kan bestille sikkert online ?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, dette håndterer gatewayen, da betalingen foregår på deres server med SSL

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 11. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

This can be another option.

=> Hosting is cheaper on Unoeuro hosting. And they have a good reputation.

=> Domain is 45 kr/ year. for DKHostmaster.

=> You may not need ssl at the beginning. It will increase the cost.

A user will redirected to a payment Gateway website during Payment and they will takecare of SSL of payment systems. Most users do not notice it.

=> Gateway. Epay.dk payment system has low cost per order. In long run you will save lots of money. They have cheapest offer for Danish company with Dankort. http://epay.dk/epay-payment-solutions/

It is always good idea to find the system where you can control contents. For example a system where you can edit the price, add pictures, add a new product, and product details etc.

There are lots of systems (CMS) for online shop. You need to find that fits on your business.

- Jivan Thapa

thapa.jivan at outlook.com

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud vil være at du skal regne med faste omkostninger i størrelsesordenen 5.000-10.000 kroner om året for driften af webshoppen

Derudover kommer der naturligvis nogle variable omkostninger som afhænger af hvor mange ordrer du har igennem som du også selv nævner. 

Jeg ville ikke gå med et så billigt webhotel, som du selv foreslår. Hastighed betyder rigtig meget i dag, så du skal hellere betale mere og få noget kvalitet. Desuden har Meebox forholdsvis ofte problemer med at holde siderne jeg har hos dem Online. Så jeg ville personligt overveje et andet sted at hoste min webshop

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt kontakte mig, jeg sælger af personlige årsager min webshop, så har du en god opstart da alt er oprettet, er godt start varelager, og en kundekreds.
Kontakt mig evt på info@maja-k.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)