Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring i grafisk design - Konstruktiv kritik!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Min partner og jeg, ejer virksomheden http://munz.dk/ og har igenmen det sidste stykke tid, foretaget os en del ændringer af det grafiske design på hjemmesiden.
Vi ønsker derfor nye øjne på hjemmesiden, som kan give noget konstruktiv kritik.

Tak på forhånd! :)

Venlig hilsen,
Simon & Andreas

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo for alvor fokus på produktet og brandet, ingen mulighed for at man tilnærmelsesvis kom til at prikke til fantasi. Det er vigtigt at når man kører linjen så hårdt, så skal alting altså spille 100%.

Logo'et som jo ofte er hovedaktøren i den grafiske linje, specielt i en så minimalistisk linje, skal jo selvfølgelig stemme overens hele vejen igennem - og det gør jeres ikke. Det er to forskellige fonte på selve produktet og på hjemmesiden, desuden med forskellig opsætning og elementer... Det er bare ikke godt nok efter min mening!

Jeg sidder selv på en 32" skærm, på en 200mb internet forbindelse, jeg ville ønske at der var en skillegrænse i billed resolution, så jeg kunne få lov til at fordybe mig i jeres produktbilleder - som jo altså er fullscreen. Som det er nu, med både uidentiske logo og de lav opløselige fuldskærms billeder, så føles det ikke så gennemført.

Ellers syntes jeg at den teknisk fungerer meget fint, sjov "kurv". Jeg savner lidt mere "fantasi" og information på "Fremstilling"-siden. Nogle ikoner, eller mere gennemførte highlights ville gøre en stor forskel - måske med en slider i toppen samt nogle billeder fra selve processen og ikke mindst designeren, for det syntes jeg virkelig mangler. Når man altså snakker håndværk og kvalitet, dansk design osv.

Håber det kan bruges!

Mvh Nikolaj

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rinberg.

Nu kan jeg ikke huske jeres gamle design. Men hjemmesiden som den er nu, ser overskuelig og lige til. Simpel dog professionelt og meget behagelig at se på :)

God weekend

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj! :)

Først og fremmest, så mange tak for du tog dig tiden at svarer på dette indlæg.

Vi vil kigge på de ting som du har skrevet(og som der bliver skrevet generelt i indlægget her), og tage det hele op på næste møde, så vi kan diskutere, hvilke af "ideerne", som vi føler skal rettes.

Vi har længe haft en ide på bordet, med en fremstillings-video af produktet.

Venlig hilsen,
Simon & Andreas

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander! :)

Mange tak for de fine ord! Vi er glade for at du kan lide det.

Venlig hilsen,
Simon & Andreas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)