Der har været nogen problemer, ja - det har vi beklaget mange gange og løst. Jeg står til fulde inde for vores forretningsbetingelser, og hvis du eller nogen anden har været det mindste påvirket af de problemer, der har været, så henvend jer endelig. Så sørger vi for, at det bliver kompenseret - uden spørgsmål, kamp eller andet :-)
Hej Anders,
Det er en rigtig fin udmelding du kommer med - bare sørg for at dine supportere også er med på ideen. Det er generelt ikke altid lige let at overbevise dem, da man selv skal kunne "dokumentere" udfaldene. Helt præcist hvad I ligger heri ved jeg ikke, jeg har i hvert fald fået at vide, at en service som uptimerobot.com ikke altid er tilstrækkeligt. Dine supportere vil gerne have, at jeg selv har været inde på hjemmesiden under et udfald, og kan forklare hvordan det ser ud...
Databasen giver fejl enten hver eller hver anden nat mellem kl. 02:05 til 02:35, hvilket ikke "tæller" hos jer, da selve webserveren jo ikke har været nede. Dette er en forholdsvis ny fejl. Dette er dog kun en ud af flere problemer.
Link til lidt statistik indsamlet via uptimerobot og pingdom på web35 for et af mine domæner:
http://imgur.com/5hSrtaE
Jeg holder også øje med jeres cPanel installation på web35 - så kan det i hvert fald umuligt kun være min software den er gal med:
http://imgur.com/JB6wCwk