Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆÆÆLP ingen konverteringer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der ikke er mange besøgende skyldes det vel at folk overhovedet ikke ved du eksisterer. Lige dit marked befinder sig meget på Instagram og Facebook så tænker du skal køre noget branding og marketing der. Det er også billigere end Adwords (som du kan fortsætte med senere). SEO er også ok men det er ikke noget der automatisk giver en masse besøgende lige nu og her da det tager lang tid og ofte penge at ligge øverst.

Mvh 

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt rigtigt PashminaWear, det tænkte jeg også på bagefter.                                                                                    

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ja det er rigtigt, det betyder jo også lille blomst. Jeg må forsøge mig frem. Mange tak. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maggi.

Ja det tror jeg måske også det er vejen frem i første omgang med Facebook og Instagram. Jeg har også tænkt lidt på Adwords, da jeg DESVÆRRE ikke har råd til SEO nu. Jeg har lavet lidt SEO selv på siden (Ved ikke helt hvordan det ranker ), så jeg prøver mig frem med det andet lige nu. Tak for svar

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Hvad er årsagen til du ikke tager dankort - det er hovedkilden til til folk forlader købet.

Mange kunder forbinder muligheden for At betale med dankort med at de handler i dansk webshop. Og når de så ikke ser symbolet for dankort bliver de bange.

Sørg for hvis du ikke har trustpilot - at have facebook integration på forsiden. Og jo flere fans jo større troværdighed oplever kunderne.

Ellers som ex taulov indbygger vil jeg sige ... De kommer :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)