Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BuyMe.dk søger samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

BuyMe.dk er et koncept, som går ud på, at man kan oprette alt fra biler, huse, og andre brugte brugsgenstande. Derudover kan man også oprette sig som serviceydelse, for eksempel Excel-konsulent, programmør, frisør, dietist for at sælge sine ydelser.

En del af konceptet er også, at det er muligt at registrere sit hus eller bil og anføre de forbedringer som udføres. Et slags register, som muliggør en bedre salgsproces senere. Det er jo sjældent vi ejer vores ting for evigt. :-) 

Jeg søger en samarbejdspartner, der har lyst til at prøve kræfter med konceptet, mens jeg vedligeholder det tekniske og er med fra sidelinjen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN.dk

Kan du uddybe "en samarbejdspartner, der har lyst til at prøve kræfter med konceptet, mens jeg vedligeholder det tekniske og er med fra sidelinjen."?

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Ja, det vil jeg gerne.

Samarbejdspartneren vil drive projektet fra et forretningsmæssigt synspunkt (som fritidsprojekt for eksempel), mens jeg driver IT-udviklingen. Det gør heller ikke noget, hvis der er tekniske kundskaber hos samarbejdspartneren.

Siden er bygget i Drupal 7.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil du ikke sende mig en e-mail på dittemulvad3@gmail.com?

Jeg vil gerne høre lidt mere om det.

Venlig hilsen,

Ditte M. Christensen.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte.

Jeg har netop sendt en mail. I er velkomne til at stille flere spørgsmål herinde.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 4. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN.dk,

Vil gerne vide mere, har du en mail jeg kan skrive til?

Mvh. Medde

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN

Jeg vil gerne høre nærmere

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)