Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO optimering

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - er der nogle der har erfaringer med SEO optimeringer. Jeg har en side, der hedder http://www.altomhest.dk - som jeg gerne vil have optimeret - eventuelt ideer til forbedringer og hvis det kræver mere, så kan jeg finde lidt penge til det.

vh Thomas

Tilmeldt 17. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke http://seotjekliste.dk/

Der er en hel masse begynderviden.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket i din signatur duer ikke rigtigt til noget, hvorfor bytter du ikke det ud med din side? Det er en start :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale CNH media. De gør et super arbejde og har hjuloet mig godt i gang...

De tilbyder både seo og adwords til en absolut god prisen

Steen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Du er meget velkommen til, at skrive til mig. Har en del erfaring med success indenfor Søgemaskineoptimering af wordpress sider.

Så skal vi nok få fundet en fornuftig pris til SEO optimering af din side. Både rent generelt, men også helt ned til den enkelte post :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Er der nogle specifikke ord som du ønsker at rangere højt på? Udover "Hest" :-) :-) 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Send en mail til min privat mailadresse matiaschazthomassen@gmail.com

Så er jeg sikker på jeg kan hjælpe dig med en masse opmærksomhed online.

Mvh Matias

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Jeg vil anbefale dig at tage et SEO kursus hos en SEO ekspert med gode anbefalinger. Efter endt kursus vil du enten selv kunne klare jobbet eller i hvert fald have meget bedre forudsætninger for at hyre en SEO gut ind. 

Lige nu, hvis du intet ved om SEO, har du ikke en ærlig mands chance for at vide, hvad der er et godt tilbud eller ej. 

Og jeg udbyder ikke engang kurser, så jeg prøver ikke at sælge dig noget ;)

Fra Mørkøv
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Netinspire.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en håndbog i SEO, som er en rigtig god begynder guide til de, der gerne vil vide lidt mere om SEO - og arbejde mere med SEO i hverdagen. Du kan købe den hos Saxo til 89 kr eller - hvis du er hurtig - hente den gratis ved at tilmelde dig mit nyhedsbrevwww.netinspire.dk :-)

Jeg tænker, at den måske lige kan give dig et overblik. Vil du gerne lidt dybere ned i SEO-verdenen, så hjælper jeg dig gerne videre. Fang mig i indbakken på malene@netinspire.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Når det handler om SEO er det altid en god ide at starte med Google' egne værktøjer. Tag for eksempel et kig på Google Webmaster Tools og Google PageSpeed Insight. Et andet udemærket redskab er GTmetrix.com. Det er meget det samme som Google PageSpeed Insight, men med flere forskellige emner og faktorer...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)