Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til at drive webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

Jeg er på udkig efter en mulig dansk webshop partner. Enten at du har en webshop eller gerne vil deltage med at drive een. 

Jeg er bosiddende i Kina og ser ofte mange kuriøse produkter jeg synes det kunne være sjovt (og med potentiale) at sælge i Danmark. Men da jeg er bosiddende her kan jeg ikke nemt stå for f.x. forsendelse til danske addresser eller telefon kontakt/support mm. 

Jeg forestiller mig noget ala - i fællesskab udvælger/opsøger vi produkter baseret på dine input og hvad jeg/vi finder her, vi får produkterne sendt til danmark hvorfra du så distribuerer dem til købere. 

Muligvis med varer gående modsatte vej for at blive solgt her. 

Jeg er programmør og kan stå for alt det tekniske vedr. en webshop. 

Jeg har adskilige ideer til produkter som jeg er 99% sikker på man ikke har set i Danmark før. Altså ikke noget specifikt produkt segment men fokuseret på produkter man ikke finder andre steder. 

Det skal ses som et hygge projekt, hvis du er studerende eller har arbejde men synes det kunne være super fedt at drive en webshop i fritiden så er det helt perfekt. 

Interesserede kan sende mig en email på stiginshanghai@gmail.com, jeg foretrækker dog real snak f.x. via wechat, http://www.wechat.com/en/ Så send mig gerne et wechat id, og nej, jeg bruger ikke skype

vh

Stig

Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig.
Har smidt dig en mail.

- Mathias H

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er pt. 3 deltagere, men mangler een i DK der, udover at hjælpe med produkt ideer, kan stå for praktisk såsom forsendelse til kunder i DK. Dvs. kræver du har noget tid i din dagligdag, hvis vi ellers sælger noget. 

Skulle du være interesseret så send mig en email. 

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig.

Jeg har smidt dig en mail. 

Mvh 

Rune

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:
Det skal ses som et hygge projekt, hvis du er studerende eller har arbejde men synes det kunne være super fedt at drive en webshop i fritiden så er det helt perfekt. 

Ja idèn lyder jo meget godt ud over at det ikke rigtig kan lade sig gøre. Du kan ikke bare sende en masse produkter til en student. Vedkommende skal jo være import registreret og betale told af dem. Og så kan en privatperson jo heller ikke bare begynde at sælge produkterne videre uden at være momsregistreret.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)