Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referral software - hvad skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Fra  DinArv Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at installere referral software på hjemmesidne https://www.dinarv.dk, hvor vi sælger testamentet online uden brug af advokat. I den forbindelse har jeg været i kontakt med et hav af softwareudbydere, der i blandt referralcandy.com, getambassador, referralrock.com, etc. 

Udfording

Alle programmer virker til at være koblet op til Paypal, hvilket desværre ikke er så udbredt i Danmark. Findes der programmer, der kan kobles op til bankkonti i stedet, og hvilke?

Alternativt skal det hele bygges fra bunden, men det tager både tid og koster dyrt.

Gode råd modtages gerne. På forhånd tak.

Jørgen Koch - DinArv

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Hvis du benytter PayPal som betalingsgateway kan dine kunder betale med VISA/Dankort uden problemer.

Michael

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Fra  DinArv Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg benytter ikke PayPal. Jeg ønsker, at jeg skal kunne sætte penge ind på mine kunders bankkonti gennem et referralsystem.

Kender du til et system, der kan dette?

Jørgen

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Koch:

Jeg benytter ikke PayPal. Jeg ønsker, at jeg skal kunne sætte penge ind på mine kunders bankkonti gennem et referralsystem.

Kender du til et system, der kan dette?

Hvad med at anvende et affiliate netværk så? Det koster lidt mere pr salg, men kræver ikke at du får bygget noget specielt fra bunden.

Så får du også samtidig adgang til en masse affiliate-folk uden at skulle reklamere for, at du har dit affiliate/referral.

Dertil kan jeg anbefale http://www.partner-ads.com/dk/

Der indbetaler du til Partner-Ads, så står de for udbetaling af pengene til de der får skabt et salg/lead/whatever

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)