Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du bytte en god stol, med en rigtig flot tegning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften :)

Som overskrifter lyder, så ønsker jeg mig virkelig meget en ordentlig kontorstol, så jeg ikke når at ødelægge min krop, før jeg overhoved når at komme i gang med min karriere - der foregår i tegnebranchen.

Jeg sidder utroligt meget ned, og derfor står en ordentlig stol øverst, på min ønskeliste.

Det er for meget nyligt, at jeg er sprunget ud i selvstændigheden og jeg har endnu ikke rigtig nogen omsætning, at købe ind for. Og så var det at jeg tænkte, at vi kunne bytte? :D

Hermed sætter jeg derfor et styk tilgode bevis på et unikt, personligt, håndtegnet blyant portræt i A4 til en værdi af (snart) 850 kroner. - En perfekt julegave ide! Udover det vedhæftede billede forneden, kan du se eksempler på mit arbejde, på min Facebook side: www.facebook.com/dimseriet

Jeg vil i fremtiden også søge andre "samarbejdspartnere" så hvis du ønsker går og ønsker dig et portræt og arbejder med et produkt du tror jeg vil kunne bruge, så skriv til mig - Så bytter vi :)

Med Venlig Hilsen

Rikke MY

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

husk når i bytter- en faktura fra den ene til den anden - gerne sammepris med moms hvis værdi er "ret" ens - så er alt i orden skattemæssigt når det er mellem to virksomheder OG begge dele anskaffes til virksomheden

(f.eks en virksomhed der har købt en stol med momsfradrag - må ikke gi en stol, for at få en tegning af ejerens kæreste - bare som lille eksempel nu du skriver det er noget du vil bygge lidt forretning på )

vh John Hannvoer

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! Tak for info :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)