Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3DSelfie - hvad kan gøres bedre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørning
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Vi har netop åbnet op for vores nye webshop 3DSelfie.dk og søger derfor noget hjælp.. 

Vi vil gerne høre jeres mening om hvad i synes om siden. 

i tænker sikkert hvad er en 3DSelfie, det vil jeg ikke fortælle her, for det skulle i gerne få svar på, på vores hjemmeside.. Hvis vinhar gjordt det godt nok.. 

Tjek vores side ud, og kom med alt det feedback du ønsker, det vil være en stor hjælp.. For det er noget nyt i DK og derfor vigtigt at det fanger folk når de kommer ind på vores side :) 

Tak !!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Generelt en rigtig fint webshop. Simpel og overskuelig. Måske dufter den lidt for meget af skabelon, men den er vel også lavet hos en hosted leverandør

Synes du skal arbejde på at få benyttet topbaren noget mere. Lav noget Call to action igennem nogle salgsfremmende budskaber, såsom "Fri fragt over xx kr", eller lignende. Her taler jeg primært om rumfanget til højre for logoet

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det Jesper Buch I har som figur på siden? Måske jeres investor.. Smile

Men jeg synes generelt jeres side er fin.

Men I kunne jo arbejde lidt med at lave nogle figurer, som gør noget andet end bare at stå. Det kunne være en lysestage, hvor en person sidder og 'holder' om et stearinlys - eller på anden måde indarbejde figurene til også at have en funktion? Man kunne også få scannet sin 'bryllupsfigur' - så folk istedet kun har et almindeligt bryllupsbillede, også har sig selv i figur.

Ja, der er mange muligheder - men prøv generelt at skrue lidt op for fantasien Smile 

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)