Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning til tryk af plakater søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har altid haft en lille iværksætter og kreativ person i maven. 
Derfor har jeg i lang tid gået og syslet med forskellige design og illustrationer til plakater.

Har omkring 10-20 designs klar til enkeltprint, derefter vil jeg umiddelbart gerne have dem
jeg er tilfredse med trykt i et større oplag. 
Der er tale om illustrationer og digital-art som skal trykkes.


Nogen der kender gode steder at få trykt enkelte print til overkommelige priser?
Der måske også har mulighed for at lave oplag på 20-50 stk til en god pris ?

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 51
Fra  RAM-DATA ApS Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Det er en opgave jeg kan løse. Hvis du sender dine designs og størrelser til kontakt@ram-data.dk så finder jeg en skarp pris til dig.

Med venlig hilsen

Rune Mortensen
RAM-DATA ApS

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil 

Det kan vi hjælpe med hvilken størrelse er plakaterne ?

Kan fanges på support@onlinetryksager.dk 

eller 21207133

Her er nogle plakat priser plakatprint
men din forespørgsel kræver nok et tilbud :)

Mvh

Thomas Nielsen 

Fra Juelsminde
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have trykt nogle i 30 x 40 og nogle i mindre formater, noget nær A4 størrelse. Ved ikke hvad i tllbyder der.

Vil gerne have en bæredygtig profil på mine designs, derfor vil det mest optimale være noget materiale, der er produceret uden brug af syre.
Det må også meget gerne opfylde FSC og PEFC certificering.
Ved ikke om det er noget i tilbyder, og det er også lige meget til de første prøvetryk, men videre i processen skal det være et bæredygtigt materiale.

Min drøm vil være noget papir, der er produceret af kalksten og derfor ikke har set skyggen af træ.
Og at bindemidlet måske består af noget som fx HDPE. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Umidlbart vil jeg foreslå dig dropshipping.

Vi har en hel del kunder i MediaMouse som netop benytter os til dette af bl.a. plakater, således at de ikke selv skal have plakater liggende på lager, men vi producerer dem ad-hoc og sender dem med neutralt direkte til slutkunden.

Uden brug af syre er et meget vidt begreb. I en del tilfælde udvaskes genbrugspapir med basiske væsker - hvilket i realiteten er mere skadeligt i koncentreret form end syre. Men det største problem er klor som er et ofte benyttet komponent i forbindelse med blegning af papirfibrene.

Men du kan i hvert fald let komme i nærheden af papirmaterialer som bærer bl.a. FSC-mærket.

Papir der ikke har set skyggen af træ er desværre en drøm som er svær at opfylde. Så skal du kigge på sådan noget som PP-materialer eller lignende i stedet for.
Du får i hvert fald meget svært ved at finde et trykkeri som ønsker at trykke på "papir" der indeholder f.eks. stenmateriale, da trykmaskiner og storformat-printere trods alt er finmekanik, og kombinationen af dette og materiale som støver med hårde partikler er en rigtig dårlig kombination. Det er i hvert fald ikke noget som vi i MediaMouse vil kaste os ud i.
Så overvej sådan noget som syntetisk papir - f.eks. PP-materialer.

/Jesper

Fra Juelsminde
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har mest bevæget mig indenfor bæredygtige tekstiler, så var derfor ikke så opdateret på papir. 
Men tusind tak for at udfylde mine huller i min viden! 

Har kigget lidt mere på det, og det er helt klart den mest optimale løsning at gå efter noget genbrugspapir, der er produceret uden brug af klor. 
Ved ikke om det er noget i tilbyder. 

Vil bare være dejligt at kunne have certificeringer som FSC og Processed without chlorine. 


Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Spændende med dit lille plakat projekt :)

Vi får vores BY LUX plakater trykt hos trykd.dk og 2rgrafisk.dk og de leverer en meget høj kvalitet, som vi er virkelig tilfredse med, så prøv eventuelt at give dem et kald for priser til dine design plakater.

Vh. Thor

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)