Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal et videokamera til vlogs samt sportsoptagelser

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino Smile

Jeg står og skal bruge et videokamera til forskelligt video- samt billedmateriale i forbindelse med stiftelse af virksomhed.

Kameraet skal både bruges til at optage vlogs (optagelser hvor en person blot sidder og snakker) men det skal også bruges i fitnesscenteret til at skyde træningsvideoer.

Jeg har kigget rundt på forskellige slags kameraer og har nu skåret det ned til et enkelt som specielt tiltaler mig, ikke kun på funktioner og udseende men bestemt også prisen. Jeg har indtil videre fundet følgende kamera som jeg i øjeblikket overvejer at købe:

Canon Legria HF R66

Da kameraet også skal bruges til andet end video så har et spejlreflekskamera også været med i mine overvejelser. Dog er jeg meget i tvivl om hvordan kvaliteten af video er på sådan et. Man kan Google mange ting men faktorer som brugervenlighed spiller for mig en mindst lige så stor faktor som mængden af funktioner. Jeg har derfor fundet det svært blot at sammenligne funktioner for de to slags kamera.

Hvis du eller en du kender har erfaringer med et specielt godt kamera som både kan klare optagelser og almindelige fotos så hører jeg meget gerne fra dig.

Tak på forhånd.

Mvh Lasse R. Ravn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)