Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Labels til produkter - Hvilken løsning?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :-)

Jeg er igang med at lave forskellige skægpleje produkter, de skal sælges i små 10ml og 30ml glasflasker.

Jeg mangler som sådan bare at få lavet labels med design og produkt beskrivelse etc.


Hvad ville være den bedste løsning til formålet? Det ville være optimalt hvis de kan tåle vand og olie.

Jeg havde tænkt på en laser printer, eller en lille dedikeret labelprinter a la Dymo eller Brother.

PS. Er der nogen der kender til et godt design program/skabelon værktøj til formålet?


På forhånd mange tak :)

Mvh

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Den information kunne også være nyttig for mig :)

Forresten jeg skal sælge "special olie" i sådan små flasker også.

Men har du en ide om hvordan du kommer til sælge dine skægpleje flasker. 


Efter hvad jeg har regnet ud, bliver det DYRT, at sælg selv via webshop... altså fragt osv

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Special olie? Lyder spændene Wink


Jeg håber at kunne sælge til lokale butikker, eller få andre webshops til at sælge det på deres side.

Hvis der skal være online salg, så tænker jeg at køber betaler for fragten.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Næsten al vand resistent emballage er med varmebehandlet plastic-wrap. De fleste større eksportvirksomheder tilbyder ofte en design skabelon som man kan lave sit design efter, hvorefter de trykker og påsætter det.

Der findes emballage virksomheder som kan gøre dette i Danmark, men det har selvfølgelig en pris.

Det jeg ville gøre, hvis du har i sinde selv at påsætte dine labels manuelt., ville være at få lavet en professionel opmåling af flasken, specielt hvis den har ujævn form forløb., for så kan du få udleveret en skabelon, som en designer som jeg selv ville kunne følge.

Når du så har det færdige design kan dette så blive eksternt printet på præcis det materiale og i de omfang du ønsker. Min lokale printmand han kan sågar printe på sten/beton, så alt kan lade sig gøre :-)

Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker et uforpligtende tilbud på hjælp til hele processen.

Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 51
Fra  RAM-DATA ApS Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg løser en del label / etiket opgaver både med hensyn til design samt produktionen ved mindre oplag, så hvis du sender dine ideer til mig på kontakt@ram-data.dk vil jeg gerne se på det.

Med venlig hilsen

Rune Mortensen
RAM-DATA ApS

Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbuddene, men det var mere til en 'gør det selv' løsning jeg havde tænkt mig, da det ikke er meget der vil blive solgt i starten.

Og så kan jeg nok også holde omkostningerne nede på den måde :)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John-Doh

Send mig lige en PB.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)