Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Xsmoke

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi søger feedback på vores e-cigaret webshop. Webshoppen blev etableret i år 2011 og er sidenhen blevet modificeret gentagende gange. Vi er tilfredse med webshoppen, men er klar over, at der garanteret er et par ting, som kan forbedres eller ændres, så webshoppen bliver mere moderne.

Vi ønsker derfor feedback på xsmoke. Hvad mener i kan forbedres?

På forhånd tak.

Mvh.

xsmoke®

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Generelt en super fed og brugervenlig webshop som I har etableret. Der er ikke meget at sætte en finger på.

Logoet af teknologisk institut er meget sløret, hvilket bryder meget med resten af designet. Dette er også gældende de forskellige betalingskort i bunden af sitet. 

Headeren er en smule rodet visuelt. Overvej hvorvidt I med en simpel nuance af grå som baggrundsfarve i topbaren vil kunne skabe bedre struktur heri. 

Håber at ovenstående kunne bruges :-) 

Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tusind tak for din meget brugbare og konstruktive feedback. Vi vil tage det hele op til overvejelse :-)

Hvis der er flere derude, som sidder med forslag til forbedringer og ændringer, så sig endelig til - alt modtages!

På forhånd tak.

Mvh.

xsmoke®

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

- Lidt langsom til at loade

- Lidt for meget luft i toppen. Det kan godt flyttes rundt så du får bedre udnyttelse af det. 

- Meget lang forside

- Hvor lang er leveringstiden?

- Mest solgte kunne visuelt være væsentlig pænere

- Ved kurven burde fordele fremgår. Fx hurtig levering, fragtpriser osv.

Det var lige hvad jeg faldt over efter 2 min

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Tak fordi du gav dig tid til at bedømme vores side. Det sætter vi pris på, og der er bestemt flere punkter som du har fat i vi kan gøre bedre!

Mht. luft i toppen, hvad vil du så forslå der flyttes rundt for at få optimal udnyttelse af pladsen?

Mvh.

xsmoke®

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Xsmoke,

Nu er mine rettelser ikke lige forbeholdt jeres design, men mere i forhold til SEO. Kan se i nu ligger midt på side 1 på e-cigaratter, og har lige nogle små justeringer i kan lave, som kan hjælpe jer med at komme helt til tops i google.

Må jeg evt sende dem på mail til dig?

Med Venlig Hilsen

Hans 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Tak for henvendelsen. Jeg har sendt dig en privat besked med en mailadresse du kan sende dine forslag på.

Jeg glæder mig til at læse dem.

Mvh.

xsmoke®

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Generelt set synes jeg godt om det overordnede design, det er enkelt og clasher ikke med resten af indholdet.

Dog må jeg give Kristoffer ret i at forsiden er ALT for lang! Alt den information resulterer i at folk ikke gider læse det, for vi ved jo ikke hvad der kommer af informationer længere nede på siden, så det er lidt et sats at scrolle ned i håb om at der kommer noget relevant.

Jeg ville i stedet ændre menubaren, så emnerne bliver mere relevante. Jeg ville for det første lave en produktmenu, hvor produktgrupperne fremgår af en dropdown menu, det vil gøre det mere overskueligt. Så i princippet ville jeg flytte den menu/oversigt i venstre side og bruge den som dropdown menu. 

-Det er nødvendigt at adskille produkter og information, det er for rodet at den nuværende side der hedder e-cigaretter både indeholder produkter og en helt masse information om e-cigaretter. 

Hvad angår forsiden, ville jeg simpelthen fjerne alt information under den limefarvede bar. Alt overskydende information bør inddeles i emner i menubaren så kunderne ved hvad der tilbydes af relevant information. 

- Man kunne blandt andet have et punkt der hed 'information om e-cigaretter', hvor der så var underpunkter så som, fordele ved e-cigaretter, e-cigaret guide osv. 

- I princippet kan de nuværende overskrifter på forsiden fastholdes, men flyttes under 'information om e-cigaretter' og inddeles i mindre afsnit med klare underemner. 

Håber min respons hjælper.

Mvh

Helle

Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Tak for din feedback. Vi sidder i øjeblikket og arbejder på at forbedre vores hjemmeside, og tager både din og andres feedback til overvejelse.

Mvh.

xsmoke®

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot og brugervenligt mobildesign. Mange webshops er utrolig klodsede på mobilen, selvom den er mobiloptimeret, men det er jeres ikke. Kan også rigtig godt lide det lysegrønne/sorte design i har valgt.

Mange webshops har også kun plads til 1 eller 2 produkter, per "linje" på en lodret telefon. I kan præsentere hele 3 produkter på en linje uden det ser småt eller irriterende ud. Også rigtig godt.

Jeg bryder mig generelt personligt ikke om virksomheder der er med til at bringe folkesundheden ned som fx Coca-Cola, Prince m.m. selvom jeg tit selv kommer til at bruge alle disse produkter med de konsekvenser det nu har, og det tror jeg der er mange der har det, så du skal tænke over at du er i en branche som af individer, som samfund og politisk og moralsk bliver bekæmpet af mange og det derfor selvfølgelig er meget svære at tjene penge, som hvis du solgte alt muligt andet.

Det betyder ikke at der ikke er rigtig mange kunder som står klar til at købe og der ikke er et stort marked for det, det er bare sværere end alt mulig andet, så vejen til succes er længere...

-hilsen Zilas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)