Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort betaling og fragt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop i rivende udvikling, og er på messe 4 gange om året.
Jeg kunne godt tænke mig, at kunne tilbyde mine kunder dankort betaling. Pt er det kun kontant eller mobilepay.

Hvad er den bedste/billigste løsning, når det kun er få gange,  evt noget der kan tilknyttes mobil/tablet..?

Mit andet spørgsmål er vedr. fragt.
Bruger pt Post Danmark, og er som sådan tilfreds.
Mit største problem er begrænsningerne samt håndteringen af pakker.

Jeg sender en del skrøbelige ting, og kunne godt tænke mig at finde en pakke løsning, hvor pakker håndteres manuelt, og ikke i et pakkebur der bliver vendt på hovedet ud på transport bånd.
Jeg sender 3000+ pakker om året

Håber nogle har nogle gode forslag.

mvh: Tonny

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv iZettle.

Det fungerer rigtig fint.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Post Danmark har et koncept der hedder last mile. Der bliver alle pakker manuelt håndteret. Send eventuel en PB så kan jeg sende en kontakt til last mile

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay har ikke hørt om "last mile" før

Det vil jeg da lige undersøge. Sjovt min kontakt person ved Post.dk ikke har nævnt det.

Et problem jeg feks. har, er at når jeg skal sende en vare, som feks. et glas terrarie, så er det svært at finde en løsning, som er både sikker og billig.

En pakke med et terrarie på 30x30x45 cm og ca. 5-8 kg, hvor varen koster 300-400 kr, så duer det ikke med en forsendelse på 150-200 kr.
Pakken er forsvarligt pakket, men skal håndteres manuelt, og med nogen der respekterer mærkater "forsigtig glas".

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)