Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet i inspireret af Cecilie Villadsen der har stiftet Amerciandreams.dk og jeg vil også rigtigt gerne starte min virksomhed. Jeg aner intet om det og jeg aner ikke hvordan jeg overhovedet kommer igang eller hvad jeg skal starte med, og jeg går selvfølgelig ikke igang med noget som helst uden at få styr på det hele. Jeg ved jo at det kræver rigtigt meget og jeg vil gerne lærer alt om det og virkelig arbejde for det og give mig 110% for at opnå mit mål for jeg ved også godt at det handler om meget mere end bare at sælge tøj på en hjemmeside men hvordan kommer jeg på rette vej og hvor kan jeg finde den rigtige hjælp henne? :-)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er lang vej fra idé til virkelighed. En god hjælp for en som dig ville nok være at gå ind på startvækst her: https://startvaekst.virk.dk/opstart - Her finder du en god guide i hvad du skal have på plads.

Vi tilbyder også iværksætterpakker skræddersyet til en iværksætter, som du finder her. Men først og fremmest skal du have styr på de basale ting, som f.eks. få lavet en god forretningsplan - undersøgelse af markedet (er der kunder til produktet?) osv.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge iværksætter.

Flere har stået i sammen situation der har skrevet herinde. Oppe i fanen kan du søge efter indlæg der kan inspirerer og hjælpe dig på vej. Du kan eksempelvis tage et kig på den nye tråd der også omhandler opstart med forretnings-plan, regler osv. http://www.amino.dk/forums/t/259553.aspx

Det er lidt nemmere at hjælpe dig når du har konkrete spørgsmål. ;) Held og lykke!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Tete de la Course I/S Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes rigtig mange gode startup-miljøer rundt i landet. Vi er en del af SVAA (Studentervæksthuset Aarhus) og det er et klasse miljø, hvor man får gode kontakter og sparring. 
Angående hjælp til hjemmeside, markedsføring og generel sparring i forhold til opstart af firma, vil vi kunne hjælpe dig. 

Du kan læse mere på www.tdlc.dk.

Mvh Nicolai Mortensen, TLDC

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)