Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pick'n'Pack - Jeres erfaringer og råd ønskes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har planer om at udvide mit foretagende med egen web shop og har i den forbindelse kigget på en pick'n'pack løsning, så jeg kan fokusere på udvikling af min virksomhed.

Men i praksis, hvordan fungere det så? Spurgt på en anden måde, hvordan kobles ens web shop op til en anden virksomhed, eller er det kun mailen med ordrebekræftelsen de plukker og pakker ud fra?

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

CS Logistics kan hjælpe dig med løsningen af din opgave - Venligst send mig en e-mail (ki@cslogistics.dk) og jeg kan komme med råd og vejledning.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Det lyder rigtig spændende. Vi leverer løsninger med lagerhotel med ordrehåndtering (også kaldet pick n´pack) og kan hjælpe dig med en løsning her.

På dit andet spørgsmål, om hvordan dette kobles op på din hjemmeside- Da afhænger det af hvad du vil og hvordan din webshop og dit ordresystem er sat op. Ved os finder vi sammen en god løsning som er tilpasset din virksomhed.

Men kontakt os gerne, så ser vi på en løsning der kan passe dig og dit firma. Du kan se mere her: http://lagerhotel-tp.dk/

Med venlig hilsen Steen, Topvirk.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)