Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ctan 109 eller Caddy 2,0 TDI????

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er et lille firma som overvejer en leasingaftale på en Citan 109 eller en Caddy 102 TDI Bluemotion, som van. 

Vi er lidt forelsket i Citanen fordi man sidder lidt højere oppe end andre biler, men jeg ser at det er 2013 model, men bilen er ny! Og at det ikke er en Mercedesmotor der sidder i bilen min en Renault motor. 

Så jeg ved ikke om det vil være det dårlige valg at tage Citanen frem for Caddyen, jeg har mere udstyr med i Citaen.

Er der nogen der kan vejlede mig omkring bilerne, så jeg kan tage en god beslutning! :-)

Hilsen Thomas fra Herning

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

En Mercedes Citan er basalt set en Renault Kangoo, bare med anden front, så derfor er der en Renault-motor i.

Hvilken der holder prisen bedst kan jeg desværre ikke rådgive dig skråsikkert om, andet end at VW jo har tradition for at holde prisen. Det har Mercedes selvfølgelig også, men når det nu reelt er en Renault, kan du nok ikke helt regne med det.

Du kan læse mere om dem på https://da.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Citan

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svar, jeg har i mellemtiden fundet ud at den Diselmotor som sidder i Citanen er en ganske god motor. Jeg er i mellemtiden besluttet at få en Ford Connect Trend, da udstyret i bilen var betydlig bedre + at det er en bil fra 2015.

VW er bare for dyr en bil i forhold til det man får med i prisen.

Så det blev Ford, håber det er det rigtige valg!Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)