Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle der har et nyhedsbrev med 10K+ subscribers... jeg vil gerne købe reklame!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvis nogen her har et nyhedsbrev med over 10.000 danske reelle modtager over 18 år, så er jeg meget interesseret i at købe reklame. Jeg er interesseret i one-2-one mails, betaling per signup, fast betaling for ren reklame, sponsorerede e-mails, ja stort set alt har interesse.

Jeg har bare brug for at købe nok reklame til at jeg kan få ca. 3000 reelle medlemmer til www.forbrugernet.com

Så hvis du som læser dette enten selv har eller kender en der har et e-mail nyhedsbrev, så giv mig et kald på 22 82 40 85, eller skriv på kontakt@kompletmarketing.dk - så kan der hurtigt være kontanter på vej til dig :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg låner dit indlæg.

Jeg er også meget interesseret i dem der har henvender sig til pædagoger og lærer :-)

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Fra Tåstrup
Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke, at du skal forvente at få så mange svar. Firmaer med disse mange herlige modtagere har fået lov til at sende nyhedsbreve om deres egne produkter. IKKE dine produkter. De vil derfor skyde sig selv i foden med et oversavet jagtgevær, hvis de går med på den. Deres læsere vil - hurtigere end du kan stave til "SPAM" og "anmeldelse til forbrugerombudsmanden" - melde sig fra nyhedsbrevet.

Det er nok de færreste, der synes, at det er interessant.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)