Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give feedback på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er nu blevet en hjemmeside rigere - Og vil lige høre jer hvad i synes.

Jeg er klar over der mangler indhold, men derudover vil det da være dejligt hvis i vil give lidt feedback :)

Siden er: Rabatterne.dk

På forhånd tak.

Mvh. Mark Källstrøm

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt:

-Jeg kan ikke lide logoets placering, det passer ikke med den centrerede blok lige under + Det er ikke så dominerende i farverne at det "skaber en sammenhæng". Får det til at se rodet ud i min optik.

- "udløber om: 13 dage" ser mærkeligt ud (intet mellemrum f.eks.) kunne godt placeres med noget mellemrum, f.eks: "Udløber om:     13 dage".

-Evt. ryk "se tilbud" lidt længere ned. Du har alligevel et godt hvidt felt i bunden af hvert tilbud.

-Mere information omkring, hvad tilbuddene er? Specielt når man trækker læs mere, vil man gerne kunne læse mere.

-Mulighed for at like din facebookside og selve postet fra siden?

 SEO:

-Sigter du efter google-placeringer?

-I så fald: Mere tekst på forside og de enkelte tilbud?

-Meta description for tilbuddene?

Håber det er brugbart :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Piga.io Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser da fin ud - men jeg ville nok fjerne det pop-up med nyhedsbrevet hvis jeg var dig.

Det distraherer og kan godt virke en smule irriterende. 

Derudover kan jeg se at du selv benytter 3 cookies på siden og at du har 5 mere fra andre service ting - der skal du vidst lige være opmærksom på den der cookie EU lov - ellers så kommer du til at brænde fingrene ;-)

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Piga.io Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon jeg er rimeligt sikker på logoet sidder som det sidder pga. Mark allerede har gjort siden mobile-friendly. Prøv at gøre dit browser vindue smallere (horizontalt) og så vil du se hvordan logoet i virkeligheden sidder lige hvor det skal. 

Ellers så er du da velkommen til at sige at jeg tager fejl. ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.
Tak for din feedback. Jeg skal have indsat regler mv. om cookies vha. minecookies.org, så jeg overholder reglerne - Det er jeg opmærksom på - Og vil da også meget gerne have linket derfra ;)

Har du et alternativ til den slide-in opt-in formular jeg har lavet? Har lagt mærke til, at der er mange der benytter lige netop denne type.

Mvh. Mark

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.
Tak for din besked. Jeg synes ikke logoet ser forvirrende ud - Kan det være som Henrik skriver, at det er fordi den er mobil optimeret?

"Udløber om" vil jeg prøve at få rettet.

"Se tilbud" vil jeg også meget gerne rette. Giver dig helt ret i, at jeg har et u-udnyttet hvidt område.. Ved du hvordan jeg kommer ind og kan rette det? (Er ikke ekspert i kodning - Men har trods alt lavet det hele her selv med hjælp fra Theme)

Facebook-Like knap bør jeg også få på snart :) Og alt det med indholdet kommer så snart jeg får tid til at skrive noget tekst ;)

Tak for din feedback :) Meget brugbart :)

Er der andet du tænker jeg bør rette?


Mvh. Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg ville også tage et kig på din footer og eventuelt lave nogle ændringer. Det ville være oplagt at smide nogle firmaoplysninger, FB-like knap og nogle links derned som virker mere brugbart i mine øjne :-)

/Martin Windelborg

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Ift logoet ser det således ud for mig (https://imageshack.us/i/pdAGupXmp). Sidder på en 24 tommer skærm, med 1900x1080 opløsning.

I forhold til den tomme plads er jeg ikke sikker og kan slet ikke svare dig, uden at have kigget på koden :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den tomme plads er dér, hvor der står hvad folk sparer på køb af deal - F.eks. 200 kr.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Den tomme plads er dér, hvor der står hvad folk sparer på køb af deal - F.eks. 200 kr.

Yep, jeg påpegede det selv. Men som sagt er det ikke rigtigt til at fortælle dig, hvordan det løses, før jeg kan se koden bagved.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)