Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vendelbodesign,

Nu har jeg arbejdet med Facebook optimeringer og opsætning af virksomhedssider på facebook -  I et stykke tid.
Og jeg har set nogen af de sider jeg har sat op vokse så man skulle tro det var løgn, den ene dag har de ingen opmærksomhed, og den anden dag har de 500 delinger og tonsvis af ordre og stjerne meget opmærksomhed.

Og andre er desværre mindre heldig og ikke får særlig meget opmærksomhed, men jeg vil helst sikkert gerne give dig et par gode råd. 

Har som sagt arbejdet med Facebook en hel del, så hvis du skriver en mail til min private mail: Matiaschazthomassen@gmail.com

Så kan vi lige tage en snak der.

Mvh Matias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at sponsorater af diverse begivenheder/arrangementer har givet mig mest. Jeg har fundet noget der passer til min målgruppe, givet præmier til vinderen + fået delt opslag med en konkurrence samt speciale tilbud kun til deres kunder. DET HAR VIRKET.

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vores har helt klart været Google adwords. Når jeg kigger på vores webshop: www.daekskifte.dk.

men det skyldes også at når folk skal have nye vinterdæk eller sommerdæk så søger de aktivt efter det - typisk på google. Det er svært at pushe med fx Facebook. Så jeg vil sige det kommer helt an på typen af produkter og målgruppen. Vi prøvede os frem med forskellige kanaler og herefter valgte vi nogle få ud som virkede bedst for vores produkt/branche.

mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft størst glæde af facebook. Men man skal passe på og gør det rigtig. :-) Så kommer man rigtig langt - evt. hyr en der kan hjælpe dig. De penge er hurtig tjent hjem igen

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)