Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en løsning til fx en fodteraput hjemmeside så man kan booke online

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der en løsning til fx en fodterapeut hjemmeside så man kan booke online. Skal nemlig hjælpe min mor med hendes nye hjemmeside, da hun skal starte som selvstændig fodterapeut og skal bruge en løsning, så man kan booke tider online på hendes kommende hjemmeside.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bygger du hjemmesiden i? 

Der findes nogle oplagte plugins til booking i WordPress. Disse skal dog købes. 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hvad bygger du hjemmesiden i? 

Der findes nogle oplagte plugins til booking i WordPress. Disse skal dog købes. 

Det er en wordpress side.

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig evt på tidtildig.nu, og ellers sig til hvis du skal bruge hjælp til hjemmesiden

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

www.supersaas.dk - den kan bruges til rigtigt mange forskellige former for bookings og er supernem at sætte op.

Jeg anvender den til over 20 forskellige afdelinger og med forskellige ressourcer (mødelokaler eller konsulenter) og den koster under 600,- om året. (nul kroner, hvis du vil acceptere reklamer fra Google, som din mor nok er ligeglad med)

Mvh Flemming

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan også prøve at tage et kig på Zapla. Det er et bookingsystem, som jeg selv er stifter af, og som er nemt at bruge til terapeuter. Alt, der skal gøres, er at tilføje de forskellige services hun vil tilbyde og derefter kopiére en enkelt linie kode ind på sin hjemmeside. Bookingmodulet tilpasser sig automatisk hjemmesidens design og er optimeret til mobil, tablet og computer.

Systemet kræver at man allerede har en hjemmeside, og det kan fx laves i mono.net, Squarespace eller WordPress. Der er også mulighed for at tilkoble kortbetaling når en kunde laver en booking hvis det skulle have interesse.

Sig til hvis du har spørgsmål - så hjælper jeg gerne :)

Med venlig hilsen
Chiel Robben

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)