Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress ekspert søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skriver for, da jeg arbejder for en nyopstartet virksomhed der beskæftiger sig med marketing og reklamation på Instagram. I den forbindelse har vi oprettet en wordpress side for at tilgængeliggøre vores service overfor vores kunder (B2B), samt at det skal være en portal hvorpå vores 200 instagramers kan oprette en profil.

Den her profil skal kunne oprettes med Instagram. Altså en funktion der gør det muligt for vores bruger at oprette en profil med deres instagram og derved logge ind med den. Hertil skal den kunne 'importere' billeder, antal followers, gnst. likes og kommentarer. Kan komme med yderligere afklaring hvis det er nødvendigt. Jeg håber at du/i kan hjælpe med opgaven. Et billede er vedhæftet for eksempel. e

Hilsen

Viktor Thestrup

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viktor 

Det lyder som en noget større løsning, med mindre der findes et plugin som direkte fortager den integration som du efterspørger i dit indlæg. Jeg har dog desværre min tvivl. 

Såfremt du ønsker et bud på hvis det ville tage af tid at udvikle er du altid velkommen til at sende mig en mere nøjagtig kravspecifikation. Så vil jeg vende den med min udvikler. Fang mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Hav en god aften :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)