Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opdateringer i WordPress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude.. 

Jeg har en wordpress hjemmeside og shopsystem i WooCommerce, og er nu løbet ind i et par problemer. 

Jeg har nogle opdateringer (13 ialt) og når jeg opdaterer dem så roder det rundt på min hjemmeside. Primært nogle steder hvor den ændrer på skrftyper, og rykker teksten lidt.  

Er der nogle der kender til problemet, og evt. kunne være behjælpelige? 

Hilsner fra Mette_S

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Mette,

This is a very common thing.

 and you will need to learn how to properly backup and update your website as this will happen again in the future

 in particular Woocommerce  changes  their template files from time to time and this happens.

 I suggest two things depending on your budget and time:

-  pay someone to make the updates for you ( we do it and here is our options

-  learn how to do it yourself (  here's a free copy  the most important chapter of my e-book  that shows you how to  work safely with WordPress

-  I would like to  offer you a free 20 minute consultation  if you want some more detailed advice

Mvh Phillip Dyhr Hobbs

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Det er desværre tit set at diverse plugins kulminerer med opdateringer, og derved skaber forskellige grader af ravage på hjemmesiden.

Hvis du har en fuld backup af FTP og database før du begyndte at opdaterer kan du med fordel opdaterer et plugin af gangen og dernæst tjekke din hjemmeside igennem. Med denne slaviske opdateringsmetode kan du typisk lokaliserer hvilket af dine plugins der forsager skaden.

Du er velkommen til at smide et link til din hjemmeside samt beskrive problemet lidt mere omfattende pr. min mail: simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi sammen se på dine udfordringer :-) 

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god ide at oprette et child theme, så dine ændringer i dit theme ikke bliver overskrevet når Wordpress opdateres.

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, kan sagtens hjælpe dig. Send gerne en PM til mig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)