Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt om en stor begrænsning af iværksættere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor findes der ikke en portal til at finde partnere til start-ups mm.?

Jeg ser det som en stor begrænsning for mange potentielle iværksættere, at det ikke er nemmere at finde en makker.

Hvad hvis der er tusindvis af danskere som egentlig har rigtig gode idéer, evner eller andet, men at det bare ikke bliver udnyttet fordi, at de ikke har en at dele det med?

Det er jo ikke hos os alle at iværksætteri ligger til i familien eller i omgangskredsen.

Og så kan man selvfølgelig sidde og sige, at der ikke findes nogle undskyldninger hvis man er en ægte iværksætter. Men jeg tror at det for mange godt kan virke som et kæmpe skridt, at gå fra tanker til handling, hvis man er alene om det.

Personligt er jeg 18 år og har intet specielt at bevise på papir. Uden at prøve at lyde for arrogant, så går bl.a. iværksætterverdenen alligevel glip af mig. Jeg er meget passioneret for mine interesserer. Desuden er jeg smart, idérig og nytænkende. Jeg elsker udfordringer og det irriterer mig hvis der er noget som kan gøres bedre!

Jeg har beskrevet mit problem og jeg håber at Amino vil overveje mulighederne i at lave en løsning. Hvis du som sidder og læser alt dette tænker, at vi er et godt match og kunne starte noget op sammen, så er du velkommen til at skrive. Hvis du har en spændende stilling som du kan tilbyde, så er jeg også meget interesseret i at høre mere.

-Frederik

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)