Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Database system" findes det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg er på jagt efter en form for database system og vil her forsøge at give Jer en idé om hvad det skal bruges til.

Jeg håber at en af Jer kan hjælpe mig med, at finde et system som på en eller anden måde ville fungere.

 

Jeg udfører en del af arbejdstilsynets lovpligtige eftersyn på bl.a. løftegrej, porte, trucks osv. - Indtil videre har jeg arkiveret det hele fysisk i mapper.

Jeg kunne godt tænke mig, at hver enhed som skal efterses blev nummeret og at man herefter havde mulighed for at oprette alle enheder i en form for database hvor de var opdelt alt efter hvilken afdeling de tilhører.

I databasen skal det være muligt at uploade og se tidligere eftersynsrapporter(PDF) samt at se hvornår der sidst er udført eftersyn og hvornår næste eftersyn skal være foretaget.

 

Det vil helt sikkert være at foretrække hvis databasen kunne tilgås på f.eks. en hjemmeside, så man kunne finde oplysningerne uanset hvor man var.

 

Lad mig høre fra en af Jer kloge aminoer. :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Vi skal helt sikkert snakke sammen.

Se nærved.dk.

På det system indarbejdes forskellig funktionalitet ift. sikkerhedsrundering på p-numre... det kunne være spændende at inkludere noget udstyr også. Der er noget mere funktionalitet end du kan se på hjemmeside og temmelig meget mere planlagt, så lad os få en snak.

mvh Jan

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En pragmatisk billigere løsning ville være at dokumentere i excel med referencer til PDF'erne.

Skal det være online tilgængeligt, så er google drev med brug af google docs muligt med kun en lille indsats.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)