Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for offentlig storskærm

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at Google, men kan ikke umiddelbart finde noget på det, så nu prøver jeg lige om der skulle være nogen herinde der ved det.

Hvis jeg arrangerer et arrangement i en hal, hvor man skal købe billet for at komme ind, hvordan er regler så for hvad man må vise på en storskærm? Det er ikke en film der skal vises, hvor der så skulle betales en KODA-afgift, men fx DR jeg vil vise. Skal man have tilladelse til det, når det er licens-tv vi viser?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ja - alm tv licens dækker kun hjemmet/privat. Bruger du det kommercielt - eller sætter TV i kantinen er der sær licens for det. DR licens kontor kan give dig regler og pris

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

LKlitgaard:

Hvis jeg arrangerer et arrangement i en hal, hvor man skal købe billet for at komme ind, hvordan er regler så for hvad man må vise på en storskærm? Det er ikke en film der skal vises, hvor der så skulle betales en KODA-afgift, men fx DR jeg vil vise. Skal man have tilladelse til det, når det er licens-tv vi viser?

Det kan godt være du slipper for Koda, men hvad med Copydan?

http://www.copydanerhverv.dk/priser_og_aftaler_menu/faq.aspx

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har undersøgt det ved DR, og der er en række regler for hvilke krav der er, hvis man vil vise deres udsendelser. Blandet andet må man ikke tage entré og der skal betales til KODA - men det er KODA der bestemmer hvad taksten bliver....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)