Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køre slideshow for hurtigt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! :)

Jeg har et meget simpelt og hurtigt spørgsmål! 

Vores hjemmeside køre med et slideshow, af billeder på forsiden.

Vores spørgsmål er så, om i synes at det køre for hurtigt, for langsomt eller om det er lige til pas? 

http://munz.dk/


Mvh, Simon R

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Artiee Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækkert site, flotte produkter og synes at slide hastigheden er helt fin :) Er det med vilje at din call to action på slides er så neutral?

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side!

Jeg synes den er lidt for langsom. Men det er VIRKELIG ikke meget :)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også den skifter for langsomt. Man er videre på siden inden den skifter til næste billede.

Og så vil jeg lige sige, at jeg synes det er nogle flotte produkter. 

Lige et par ting: hvad med iPhone 6, hvad hvis du har cover på din mobil, hvor tykt må det så være. Og har i overvejet at firmaer kan få deres logo på fronten i stedet for jeres. Så kan i finde en anden plads til jeres eget. 

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt du kunne sætte tiden ned til 4 sekunder, istedet for de 6 som den er på nu (efter hvad jeg kan tælle mig frem til). Ellers flot hjemmeside, og flotte produkter.

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, så mange tak for de fine ord! Vi er glade for at i kan lide det. Vi høre på jeres meninger, og sætter antallet af sekunder en lille smule ned.

@Jimmy Hansen
Vi har udviklet til iPhone 6 og iPhone 6+, de bliver lanceret på hjemmesiden d.8 September. Vi har personling ikke lige afprøvet, om dne passer med cover på. Hvis du er interesseret i at købe en, men er i tvivl af den grund, kan du skrive en besked til denne mail adresse, og så finder vi en løsning: Kontakt@munz.dk

Og i forhold til at forhandle B2B, så har den ide været oppe og vende.  Spørgsmålet for os er bare om virksomheder ville være intersseret i sådan et tilbud? 


Mvh, Simon Rinberg

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rinberg:
Jeg har et meget simpelt og hurtigt spørgsmål! 

Vores hjemmeside køre med et slideshow, af billeder på forsiden.

Vores spørgsmål er så, om i synes at det køre for hurtigt, for langsomt eller om det er lige til pas? 

Automatik i slideshows er det som hovedregel godt at holde sig fra. Bedre at lade de besøgende selv bladre. Så ja, den kører for hurtigt, den burde stå helt stille :-)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er liiige lidt for langsom - men måske er det kun den første slide. Og desuden synes jeg I skulle sætte den til at 'fade' istedet for at 'slide' - det giver efter min mening en lidt roligere og mere lukseriøs fornemmelse.

Har I overvejet at sælge jeres produkt UDEN jeres logo på? Jeg synes ikke det tilfører noget positivt - kun tværtigmod; det ville afholde mig fra at købe det.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER FLOT Hjemmeside din slide køre ikke for hurtig :-)

Godt arbejde!

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin slider og flotte produkter.

Jers favicon har en hvid baggrund - det burde i få fjernet ;-)

Mvh Lasse R. Ravn

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)