Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nogen som vil kigge på min shop. Feedback m.m.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg søger nogle som lige har 5-10 min. til at kigge på min shop. Jeg har brug for konstruktive feedbacks af navigering udseende m.m. Hvad er godt hvad er skidt. Jeg er helt ny i faget, så folk med erfaring ville være skønt. :)

Send evt. pb hvis du har lyst og lad os holde det der.

Tak på forhånd hvis nogen skulle have lyst til at tage et kig.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også tages her, da ingen har "turde" skrive til mig. :)

Kunne rigtig godt tænke mig nogle fif, what's good and what's not so good. 

www.icoveryou.dk

Takker på forhånd.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være mere overskueligt, hvis du samlede de samme produkter under ét og så man kunne vælge strørrelse ligesom med farve :)

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. :)

Det ville nok se lidt tomt ud mht. udbud, det er måske lige meget?

At samle dem endnu mere, ville faktisk spare mig en masse tekst.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus:)

Jeg er fuldstændig enig i at du i høj grad burde overveje at samle dine produkter en smule.

Hvis jeg for eksempel ville kigge på et mobilcover, skal jeg først vælge at det er en iphone, hvorefter jeg skal vælge hvilken model jeg har og til sidst skal jeg vælge hvilken type cover jeg er interesseret i før jeg rent faktisk får lov til at se dine produkter. Det er alt for mange klik. Som der tidligere blev foreslået, ville jeg simpelthen tilføje en filter funktion i venstre side (efter man har valgt mærke), så det er hurtigere at komme frem til det produkt man leder efter.

Men ellers synes jeg at din hjemmeside er super flot, jeg kan godt lide det lilla design, det gør siden mere spændende. Dog ville jeg ændre lidt i dine produktbeskrivelser, så dine bokse med produkter på forsiden har samme størrelse, det vil give et mere clean indtryk af siden:)

Mvh

Helle:)

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Tak for dit input, det er værdsat. :)

jeg har dog store problemer med at få en filter til at virke og har prøvet forskellige løsninger. Så enden bliver nok jeg må re-designe strukturen, og så må jeg bare SEO-redirect mig ud af den.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg har netop udarbejdet nogle forskellige pakkeløsninger, som du potentielt kunne være interesseret i, hvis du vil et spadestik dybere end bare 5 minutters meninger.

http://davidmetzon.dk/optimering/

Jeg har ikke nået at uddybe pakkerne endnu, men umiddelbart er "standard" en gennemgang af din hjemmeside, med fokus på navigation, flow og konkrete optimeringsinputs på tværs af hele din side.

Du er velkommen til at skrive til mig herinde, hvis det har interesse.

Rigtig god dag, Rasmus.

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ovenstående feedback.

Jeg har nu, siden starten af dette indlæg oprettet egenskaber for alle mine produkter (mangler liiige nogle få), skåret kategorier gevaldigt ind til benet og har oprettet et filter i højre side for hurtigere sortering. Ydermere er jeg i gang med at tilføje farve-bokse til alle produkter hvor der er flere farver. Senere kommer så skift af model hvis dette eksisterer.

Hvad siger I - er det blevet bedre?

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger, i modsætning til en anden her. Drop den Lilla farve, den er belastende og se på og det er jo ikke en erotisk shop du har. Hiv de dyre tasker op i starten så folk ikke tror at det er bare endnu en shop med covers. Og så find nogle luxus produkter som alle de andre ikke har.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)