Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banken nægter mig en konto

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thailanderen:
Paypal kunne jeg godt bruge men syntes bare det er uprofessionelt at sende mine kunder til en hjemmeside for at betale en regning.

Omstændighederne taget i betragtning synes jeg PayPal er en god løsning. Det er ihvertfald nemmere, end at skulle overføre pengene til en thailandsk bank med IBAN/SWIFT-nummer involveret.

Men sagen er jo enkel: Du bor ikke i Danmark og har ikke et dansk firma - så derfor kan man ikke få en dansk konto. Jeg synes dog, at du skulle forhøre dig hos nogle mindre banker og sparekasser.

Alternativt kunne du jo alliere dig med en herboende, som derved er juridisk garant for dine aktiviteter her i Danmark.

Iøvrigt fortæller du ikke noget om hvad det egentlig er du sælger i dit firma - men siden du bor i Thailand må det være noget, der kan forsendes - viden eller produkter - og så er en Paypal konto jo ret normalt. Noget andet ville være, hvis du var frisør og folk skulle betale for deres hårklipning via en hjemmeside; det ville nok være lidt spøjst.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thailanderen:
Kender du en god bank som gerne vil have erhvervskunder i udlandet?
det har masser af de større banker, det er nok det med sikkerhed ved tab der driller. Prøv en række af de større. Evt, er der så ikke en THAI bank - en baseret hvor du er - HSBC eller lignende som du kan tale med, som har filial eller partner i DK så de kan stille en konto op til dig -  Mange af de store arbejder sammen med de store danske

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)