Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop - men hvad nu??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er nu i luften med vores webshop outdoors.direct. En webshop der p.t henvender sig til lystfiskere, fluefiskere og fluebindere. Dog er det planen at vi over tid gerne vil putte flere lag af udelivs-elementer og varer på shoppen.

Lige nu har vi brug for noget feedback på selve webshoppen. Har i noget kritik, gode idéer eller andet vil vi meget gerne hører fra jer.

Samtidig har vi brug for hjælp til, hvorledes vi bedst rammer vores kunder og hvor vi evt. skal bruge vores penge på markedsføring. Så igen, er der en eller flere Aminoer, der har noget at byde ind med, vil vi sætte stor pris på hjælpen!

På forhånd tak for hjælpen

Mads

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Umiddelbart ser det meget godt ud, men der er da et par ting jeg lige falder over.

1. Højresiden er meget tom på de fleste sider. Enten få noget derover, eller brug hele bredden til det vigtigste (produkterne).

2. Jeres menu er ikke så tydelig - og hvad laver videoer midt i menuen? Det er jo ikke det jeg leder efter, når jeg er på en shop :-)

3. Læg i kurv knappen har en meget irriterende kombination af farver

4. Jeg savner en "Om os" side, der fortæller lidt om hvem i er. Det vil øge troværdigheden.

5. Der er lidt engelske fraser hist og her.

6. I checkout ville jeg flytte oversigten over indkøbskurven op i toppen, så jeg kan se, hvad det faktisk er jeg er ved at købe

7. Jeg fandt faktisk om os siden til sidst, men et link til den i toppen eller menuen ville være godt :-)

8. Indkøbskurven er ret anonym. Man skal helt op i øverste højre hjørne for at finde frem til den. 

Markedsføring:

Jeg ville starte med at kaste mig over Adwords. Her får i forholdsvis hurtigt nogle salg ind omend det i starten måske kan være lidt dyrt. Men med optimering, så vil det blive en rigtig god kilde.

Dernæst ville jeg fokusere på også at få styr på SEO. I er godt med, men der er også en hel del at tage fat i... Specielt omkring produktkategorier, navngivning af kategorier, produkter etc. Og så intern linkstruktur og ekstern linkbuilding.

En god vej til at brande jer selv kunne måske også være sponsorship til lystfiskerkonkurrencer etc. Måske endda selv arrangere noget? På en eller anden måde bygge et community op.

MVH Mikkel Kongsfelt

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Tak for din hjælp!

Videoer er et vigtigt element i vores webshop, da du som kunde kan se, hvorledes de forskellige fluer kan bindes. Du kan her få inspiration, tips og regulær undervisning.

Pkt. 6,7 og 8 skal vi nok have hjælp til at få bragt i orden.

Vi retter hurtigst muligt de ting vi selv kan rette.

Vi skal helt sikkert arbejde videre med SEO, linkbuilding og Adwords.

Sig endelig til, hvis du falder over andet.

De bedste hilsner Mads

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. 

Sig til, hvis i får brug for hjælp til 6,7 og 8. I kan finde mine kontaktplysninger på www.in-mediaweb.dk

\Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er en rigtig fin webshop i har fået stablet på benene!

Hvis du har brug for hjælp til markedsføring af projektet, samt at få lagt en strategi for hvordan det gøres, så kan vi hos VisibleMedia helt sikkert hjælpe dig.

Vi har netop åbnet vores nye hjemmeside og tilbyder i den anledning nogle rigtige fornuftige priser.

Send os en besked her på Amino eller på kontakt@visiblemedia.dk, hvis det har interesse.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil selv til at starte en webshop og syntes jeres opbygning ser meget overskueligt ud, må man spørge hvad systemet er bygget i? ;)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg kan hjælpe jer rigtig godt i gang nu hvor jeg har hjulpet 2-3 andre fiskershops rundt i Danmark med deres markedsføring, hvis du sender en besked til min private mail matiaschazthomassen@gmail.com

Så kan jeg fortælle meget mere derinde, har nemlig en del at se til lige nu.

Mvh Matias ( Jeg svare hurtigt på mine mails )

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zwipper

vi har brugt wordpress - divi theme

hilsen Mads

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Tete de la Course I/S Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

I forhold til markedsføring er der mange muligheder, men et stærkt SEO-arbejde, fiskeri bloggers med affiliate links, facebook-side med content marketing etc.. 
Send gerne en mail til mig, hvis du vil vide mere på nicolai@tetedelacourse.dk

Mvh Nicolai, TDLC

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)