Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deling af Google Kalender over Andriod ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg kunen godt tænke mig at dele min egen Google Kalender med min kone, således af vi benytter den samme kalender og kun har den ene kalender, og der er over android devices, jeg har forsøgt utallige gange at få det til at fungere uden held, er her nogen som ved hvordan den skal skæres ?

På forhånd tak :)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke præcis hvordan det ser ud via telefonen, men hvis du åbner google calender på computeren, kan du finde følgende ved at trykke på kalenderen ude i venstre side (den lille pil som er ud for kalender navnet):

 

Så kan du herefter vælge, at hun må ændre i kalenderen også. 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

uffehs:

Ved ikke præcis hvordan det ser ud via telefonen, men hvis du åbner google calender på computeren, kan du finde følgende ved at trykke på kalenderen ude i venstre side (den lille pil som er ud for kalender navnet):

 

Så kan du herefter vælge, at hun må ændre i kalenderen også. 

Tak Uffehs, så langt er jeg og det er udført, det fungere bare ikke på mobilerne :) kan se mange har problemer med det når jeg googler det.... 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh, så hun kan ikke se din kalender på sin mobil?

Når jeg skal tilføje en ny kalender, som jeg deler med en anden, skal jeg på min (android) inde i appen trykke på "Kalendere" --> "Kalendere til synkronisering" --> Vælge den kalender jeg ønsker at se på mobilen --> Opdatere, og så plejer den at være der.. 

Virker det ikke? 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det to Android telefoner ?

Jeg deler min Google kalender på min Android, med min kones iPhone og vores iPad. Det var lidt besværligt, da det var mellem Android og Appel, men det kan lade sig gøre.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)