Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Sport en voksende branche

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med 2 ideer.

Der er "begyndt" at komme noget der hedder E-Sport.

Den ene ide er hvor der købes reklame hos streamers og youtubers, samt eSport hold, en slag auktions side.

Den anden er udlejning af servers i en mindre periode, for mindre eSport hold, som ikke har råd/eller ikke har egen server, så kan må låne den for betaling, så betales en mindre betaling for server lån i de timer man ønsker at træne. 

Det jeg søger er mindre webshops mm, som ønsker at købe reklameplads/sponsor. 

Dette er blot starten, og har en del videre tænkning omkring dette, men dette er hvad jeg gerne vil starte med.
Skriv gerne!

Tilmeldt 16. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Youtube og Twitch har allerede reklamer. 

Samt der er allerede servere som udlejes på timebasis. 

Hvordan vil du adskille dig fra dem? 

Ikke for at tale din ide ned, jeg prøver blot at få et overblik over det. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie, først og fremmest er du nødt til at få selve det sige du påtænker du skal sælge produkter til op stå.

Ingen ønsker at købe reklamer på noget der pt blot findes i din fantasi.

Med hensyn til udleje servere på time basis, så er servere i forvejen så billige at alle der vil noget seriøst med det sagtens kan finde midler til egen server.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Til twitch og youtube er der reklamer som kan sættes på/ eller som filmen starter med.
Dette er noget som kan fjernes ved adblock

Det kan mine ikke da der er personlige reklamer som ab ikke kan opsnappe

Måden hvorpå jeg differentierer sig på med servers er at lave turneringer samt hvis de vil. Kan jeg finde folk de kan pracce mod.

Samt serverne er det meningen at der også kommer en del social servers

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao du tænker at jeg blot skal starte det nu?
Da jeg pt sidder uden folk som rent faktisk vil reklamere finder jeg det svært og er stadig i fasen hvor idegrundlaget skal fast bestemmes. Men tak for indsparket, fik mig lige til at tænke lidt over en lidt anden måde at kunne gøre det hvorpå jeg kan udleje serverne

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er jo ganske enkelt nødt til at ha en platform med liv på du kan fremvise for at nogen vil købe reklamer på den, det kræver jo så seføli også at du har siden oppe og kører, samt fået skabt en hype omkring den ude hos esports spillerne, så de streamer deres ting der.

Først når du har de ting, har du en chance for at finde nogen der vil putte penge i reklamer på din side.

Men det lyder som om du forventer at du på forhånd kan finde folk der vil betale dig x antal kroner, for at få vist deres reklamer i forbindelse med e-sports streaming på din hjemmeside, en hjemmeside som pt hverken esports spillerne, eller virksomhederne aner eksisterer.

Det er jo den totalt omvendte verden, du forventer en indtægt uden at havde en ydelse at sælge.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke mine produkter jeg skal reklamere for. Er blot tredje part der parrer nuværende streamers med folk der ser deres målgruppe der

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)