Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilslutte mobilt USB modem til wifi router

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har søgt og søgt, og kan ikke finde svar på følgende nogen steder. Jeg har en TP-Link Archer c7 wifi router der hjemme, hvor jeg har tilsluttet bredbånd fra antennestikket. I routeren er der to USB porte, og mit spørgsmål er så, kan jeg dropppe bredbåndet, og tilslutte en almindelig 3g/4g USB dongle direkte til routeren?

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du med stor sandsynlighed ikke. Disse porte er til printere og diske der så kan gøres til netværksforbunden.

Portene er altså på lan-siden, og USB-modemet skal på wan siden.

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jonas

Af ren og skær nysgerrighed, hvorfor vil du have en 3G/4G opkobling fremfor bredbånd?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth W. Rasmussen:

@Jonas

Af ren og skær nysgerrighed, hvorfor vil du have en 3G/4G opkobling fremfor bredbånd?

det kunne være fordi han ville tage sit bredbånd med sig. Hvis man f.eks. Skal i sommerhuset. Så kunne man tage router og modem med og dele ud til alle sine enheder.

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne da sagtens være. Mit råd ville så være derimod at anskaffe sig en 4G router. Så har han altid trådløst netværk.
Hvis nu det var fordi hans udbyder ikke kan levere en god forbindelse til hans bopæl, ville jeg derimod anbefale noget fremskudt Dslam.

Så det var ikke helt for nysgerrighedens skyld. :p

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth, det er fordi jeg har fri 4g fra arbejdet, og vi bruger ikke vores kabel tv alligevel, derfor kan vi spare over 500 kr pr måned. Desuden er vores 4g mere stabilt end vores bredbånd fra Yousee, og vi kan trække 100/30 mbit på begge.

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)