Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til tekstil + tryk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ AMINOER!!!

Jeg er 100 på dette har været oppe før, men jeg kan ikke lige finde det præcise svar så derfor søger jeg jeres hjælp!

Jeg skal til at udbyde studietrøjer, altså en hoodie med tryk på ryggen på omkring A4 størrelse. Jeg har gjort det før, dog var løsning ret dyr da jeg brugte dansk leverandør. Her var der dog både trøje og tryk med i købet. SUPER FEDT! Så var det jo nemlig ren købmands arbejde fra min side af. 

Jeg søger dog nu en anden leverandør evt. fra udlandet som kan gøre det billigere, men da jeg er ret ny i faget ved jeg ikke lige hvor jeg skal kigge for at finde svar. Og findes der overhovedet nogen som leverer tøjet med tryk til "gode priser"? 

Vh. Oskar Helveg

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Oskar Helveg:
Og findes der overhovedet nogen som leverer tøjet med tryk til "gode priser"? 

hvad er en god pris?  Pris og kvalitet hænger normalt sammen, Mængden du får trygt har også stor indflydelse på prisen.  Husk at fragt fra udlandet ikke nødvendigvis er specielt billigt.

Her burde du kunne finde en trykker:  www.wlw.de

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

mindre kvantiteter tror jeg faktisk stadigt du med fordel henter i DK samlet. Det kan være en anelse dyrere, men mindre kvantum og eget tryk, og risiko for fejl og leverancer der ikke svarer til en prøve + told og fragt - Jeg tror du med fordel skal søge lidt rundt i DK, der er en del som har hoodies, t-shirts osv lige klar til tryk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med john.  Men det kommer naturligvis an på kvantitet du skal have trykt.

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Ja det er en konklusion jeg også har tænkt over.... Altså ang. det med at finde leverandører i DK. Tak for svaret! 

Oskar.

Fra Slagelse
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Ja det er en konklusion jeg også har tænkt over.... Altså ang. det med at finde leverandører i DK. Tak for svaret! 

Oskar.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oskar

Prøv at send mig en PM med info om antal trøjer og antal farver i logoet.

Så skal jeg nok lave en skarp pris til dig.

Jeg trykker både i Danmark og i andre EU lande, og det er lidt forskelligt hvad der bedst kan betale sig.

Du kan evt. vælge at få lavet nogle ekstra transfers, så du hurtigt kan få påvarmet logoer på trøjer igen.

Sig til hvis du har nogle spørgsmål.

Mvh. Jeppe

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)