Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning med "specielle" krav.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Junglen for webshop-platforme bliver efter min mening mere og mere kompleks, efter flere og flere eksperter er begyndt at anbefale det system de selv bruger.

Derfor synes jeg, der ikke har forstand og evnerne til opsætning, at det er svært at finde den rette løsning, når jeg ikke 100% ved hvad det jeg ønsker, kræver.

Dette er start/hovedproduktet:

Rent praktisk satser jeg på at det foregår ved at kunden vælger produktet, får en pakkelabel sendt på mail, hvor kunden så sender skoen hen til min leverandør, laver det der skal laves, og leverandøren sender så skoen tilbage til kunden.

Denne funktion håber jeg kan laves så det sker med få klik, nemt og overskueligt, flot og så det bare spiller. Der er tale om cirka 6 produkter jeg skal have med denne købsmetode.

Hvis dette får succes, regner jeg med også at have mulighed for at sælge som en almindelig webshop, og tænker, uden min store viden, at det sker i en anden "afdeling" / landingpage, så der er forskellige interfaces.

Håber ikke jeg fik rodet for meget rundt i det, og kunne samtidig godt tænkte mig tilbud på dette. 

Med venlig hilsen,

Lars Pedersen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at Magento kunne levere løsningen, men hvor brugervenligt er det, for en ikke-programmør?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare er opstart, hvorfor så ikke lige få fikset en simpel side til formålet? Jeg forestiller mig næppe det kan være en kompliceret opgave, det skulle ikke tage mig mange timer at lave i hvert fald - ved siden af kan du så pønse på den opskalerede og færdige webshop løsning.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Hvis det bare er opstart, hvorfor så ikke lige få fikset en simpel side til formålet? Jeg forestiller mig næppe det kan være en kompliceret opgave, det skulle ikke tage mig mange timer at lave i hvert fald - ved siden af kan du så pønse på den opskalerede og færdige webshop løsning.

Faktisk en rigtig god løsning, der giver mulighed for at se forretningen an på en billig og mindre risikofyldt facon.

Mit spørgsmål nu er om det bliver dobbeltarbejdet værd, at gå fra den simple side med de 6 produkter, til den mere komplekse, når den ligger på samme domæne?

Kan man gå og pønse på den færdige webshop uden at det går ud over den nuværende simple webshop?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mullert:
Mit spørgsmål nu er om det bliver dobbeltarbejdet værd, at gå fra den simple side med de 6 produkter, til den mere komplekse, når den ligger på samme domæne?

Kan man gå og pønse på den færdige webshop uden at det går ud over den nuværende simple webshop?

Dobbeltarbejdet har ikke meget med domænet at gøre; med de rette udviklingsmiljøer, så vil de to ting slet ikke have noget med hinanden at gøre, mens den endelige webshop udvikles og færdiggøres.

Den simple løsning vil, som du selv er inde på, jo så være et proof of concept hvor du undervejs ville kunne lave tilpasninger til den endelige shop baseret på feedback fra dine kunder.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis pointen med at skabe proof of concept var, selvom jeg har læst en del om denne type start af webshop, slet ikke i mine tanker. Tusinde tak for rådet, Dan.

Du nævnte at det var noget du ville kunne ordne.

Har du en mail jeg kan skrive til, eller tager vi den over PM her på Amino?



Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er mere end velkommen til at skrive til mig på storm@catalystcode.net

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)