Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil svømme i kunder

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn

Jeg tror at du navler den, takker. Jeg vil arbejde med siden. Den gik dog for et år siden gennem Aminos kritikfilter 😀

Måske lidt klip af hvad vi gør i praksis ?

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dani
I skal være meget mere tydelig på hvor og hvilket område i rykker ud i.?
Hvis jeg bestiller idag, hvornår er arbejdet udført.?
Lad evt. kunderne selv booke i en kalender som vi kender det fra sommerhus udlejning, tandlægen osv.
Gør siden mere personlig, hvem er i, erfaring, billeder..
Passer prisen? Tager i det folk vil give, har i spurgt, har i testet det?

;-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.google.com/search?q=algebekæmpelse

https://www.google.com/search?q=alge+bek%C3%A6mpelse

Måske er det bare mig, men har lidt svært ved at se jeres website.... schultzeservice.dk ja.... længere nede ... men... algebekæmpelse.dk ?

Samme med søgning på alge rens.....

Prøv derimod :

https://www.google.dk/?q=tegneserie+auktion

Så ser I mit eget website.... Ja, der har være flere gentlemens gennem tiden, som (pænt sagt) har været mindre høflige overfor mig og nedrakket Googles betydning totalt. Så der er forskellige meninger omkring emnet. Jeg ved også godt at det er et langt sejt træk at give folk noget.... Også... og måske især...  når det er gratis. Men som udgangspunkt skal folk jo finde stedet... Overvej hvordan andre (jeg) gør.....

Jeg er dog sikker på at de mennesker der styrer jeres site er de allerbedste uanset hvad. Respekt herfra. Så held og lykke.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

4.1 Vi levere/udføre 90 % af alle ordre indenfor de første 3 mdr. Men i enkelte tilfælde går der over 6 måneder. Ordre der er over 6 måneder kan kunden annullere uden omkostninger

Det var godt nok lang leveringstid. Den taber i helt sikkert mange ordrer på.

7.4 Hvis Schulze Service er ude ved køber og det viser sig at alger ikke er hovedproblemet forbeholder Schulze Service sig ret til at ændre i ordren så køber får en tagrens/husvask/husrens/fliserens med et andet middel der kan løse købers problem. Algekvit kan derved ændre i købers ordre uden købers yderlig accept.

Hvis det betyder at prisen kan blive langt højere end aftalt uden mit samtykke, så kigger jeg stille og roligt videre efter en anden servicevirksomhed.

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget åben for foreslag til hvad jeg kan gøre. Har også overvejet at lære det selv men det kan ikke passe at det kan betale sig. Der må være en som er pengene værd i guld.

Smid evt. pm hvis i ikke vil at hele danmark skal ha jeres erfaringer.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte:

2.2 Annullering eller ændring af en ordre kan herefter kun ske med Schulze Service‘s skriftlige godkendelse. Alle ordre er bindende i minimum 6 måneder og kan derfor først annulleres tidligst 6 mdr. fra ordre dato.

Ifølge lov om forbrugeraftalen har kunden vel 14 dages fortrydelsesret, sålænge i ikke har leveret jeres service. 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

For at få flere besøgende til hjemmesiden ville jeg nok prøve med noget Facebook annoncering, samt opnå nogle gode organiske placeringer i Google ved siden af Adwords annonceringen som i allerede kører med.

Har i husket at få bilreklame på bilen/bilerne? Det er markedsføring der virker potentielt 24/7 som holder i mange år for ganske få penge.

Et andet råd er når i er ude ved en kunde, så hav en lille stak flyers med og smid dem i naboernes postkasser :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jfg har lige bedt om at få fjernet leveringsbetingelser fuldstændigt.

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tak. Jeg har sjovt nok lige fået lavet udkastet til flyer igår 😀

Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Fra  BlueWave Solutions Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en hurtig analyse af din side.
Og der er ting på din side, som ikke er optimeret som de skal, det burde de have lavet.

Hvis du har lyst kan du på min hjemmeside og lave en gratis hjemmeside analyse, det tager ca 60 sekunder, så kan du se hvordan det står til med siden

Men en vigtig ting, din hjemmeside er mobil venlig, det er rigtigt godt.

Jo mere jeg går i dybden at din side både on-page og off-page seo optimering så er der rigtig meget der kan gøres for at optimer den.

MVH

Jakob

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)