Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.net eller .org

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at skulle købe mit nye domæne, men desværre er .com taget til en eller anden ligegyldig hjemmeside. Derfor går mine overvejelser på .net eller .org

Hvilken af de to vil i anbefale. Jeg ønsker ikke .dk da jeg gerne, i fremtiden, vil hendvende mig til udlandet.

Så:

.net?

.org?

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mmoss:
Hvilken af de to vil i anbefale. Jeg ønsker ikke .dk da jeg gerne, i fremtiden, vil hendvende mig til udlandet.

Hej

Hvis du skal til udlandet, så skal du have .com, dels vil dine udenlandske kunder foretrække dette, du undgår ligeledes en masse ballade med at kunderne taster forkert, de færreste husker at din hjemmeside ender på eksempelvis .net eller .org. Du kan ligeledes risikere at ejeren af .com vil sagsøge dig hvis de har varemærkebeskyttet deres .com navn/domænenavn.

Anbefaling, find et godt .com domænenavn du kan have både som .dk,.com og eventuelt også som .eu.

Mvh WebHosting A/S

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Hmm, den er lidt svær, altså umiddelbart ville jeg ikke bruge .org, da det jo mest er tiltænkt nonprofits (men det kommer jo også helt an på hvilken type side du vil oprette). 

På den anden side er .net oprindeligt tiltænkt sider der har noget at gøre med netværk og netværksteknologier, så det kommer igen helt an på hvad din hjemmeside skal bruges til. 

Hvis  jeg var dig ville jeg simpelthen vælge et nyt domæne så .com var en mulighed, for når du siger at der rent faktisk er en anden side der har dit ønskede domæne .com, vil den side måske få mange af de besøg der var tiltænkt din side og kan derved skabe lidt forvirring.

Men hvis du virkelig gerne vil have det domæne som du har udvalgt, ville jeg nok bruge .net. 

Mvh

Helle

Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sælger du?

Der er så mange nye tld idag, over 200+ :)

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)