Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til Polo trøjer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor mange skal du bruge.. leder du efter en distributør eller produktion/ import ?

mvh 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Produktion og import. Vil gerne starte med 10 stykker.

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

krister2001:
Vil gerne starte med 10 stykker.
- Så skal du ikke forvente der er mange der byder ind, da det simpelthen er for lav en MOQ (Minimums ordre). Hvilket også betyder at fragten/tolden vil næsten koste dig dyrer end de 10 stk. poloer du bestiller :) Vil forslår du prøver dig frem med mange af de "label free" mærker der er på markedet lige nu i stedet, og får et firma til at trykke/brodere dit design/logo på poloen. Der er også en del her på dansk jord der har et flot sortiment af fantastiske produkter inden for poloer, hvor de samtidigt kan enten trykke eller Brodere et logo/design på for dig.

Hvis du stadig gerne vil have dem syet fra bunden, så tjek Freeindex.co.uk - Der er Engelske producenter der ikke har nogen begrænsning på minimums ordreren ;) Du skal dog forvente at lægge en "god" håndfuld penge, da mindre ordre = dyrer produkter. Mange af dem kan os guide og hjælpe dig skridt for skridt igennem produktions processen.

De er gode til nystartende mærker derover i England :P Selvom produktionens prisen er dyrer, iforhold til polen, Bulgarien, Maritius (eller hvordan det nu staves) og østen.

MVH

Steffan

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

krister2001:
Produktion og import. Vil gerne starte med 10 stykker.

Det er en seriøst useriøst tråd du har fået startet her, men jeg vil alligevel komme med et forslag til dig og forhåbentligt andre.. 10, 20 eller 50 polo kan ikke svare sig at producere. Det er muligt, men koster kassen! Fragt er muligt, men kommer nok til at koster det samme som polo'er. 

Der er mange printere i danmark - har set der en Thomas fra Ålborg her på Amino, han har sweatshirt, tee og polo og kan printe. Du vil gerne have dit logo på brystet = 1 print. Du vil gerne have dit label i nakken - dette printer du også (det behøver ikke været vævet som igen kræver moq) = 1 print. 

Nu har du 10 polo'er med eget label og logo, sælger disse og du tænker produktion med moq 100 pr design/ farve/ print. Skal det også kunne svare sig i fragt og kalkuler total 500 styk. Hold dig til en metervare kvalitet og 2 farver. 

Mvh 

http://www.mwcreation.net

Fra Aarhus N
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Westh, er det muligt og komme i kontakt med dig? 
Har nogle spørgsmål ang. produktion jeg håber lidt du kan hjælpe mig med.

Kan jeg skrive til dig over jeres FB side muligvis? 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin, 

du kan finde alle mine kontakt detaljer under min profil, men du får min email her :
(mellem rum efter @ skal du se bort fra:) 

mikkel@ intnet.mu

mvh.

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)