Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på creativadesign.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 30. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke:)

Jeg må sige at jeg er yderst imponeret over at du er helt ny i det at lave webshops, for din webshop er sindssygt flot!:)

Jeg er helt vild med dit enkle og klassiske design, og jeg elsker det hvide og grå design. Normalt ville jeg foreslå at tilføje nogle farver, men det er på ingen måde nødvendigt, for de billeder du har på de forskellige sider bryder designet og skaber en utrolig fin kontrast:).

Jeg synes det er skønt at I har valgt at indsætte billeder af jer selv, men jeg synes at I bør skrive lidt om jer selv, for man får at vide at designeren hedder Nanna, men det er også det eneste. Jeg ville også indsætte jeres navne under billederne, så man kan se hvem der er hvem, for samtidig at gøre siden mere personlig.

Jeg er helt vild med jeres billeder, og kunne i høj grad godt finde på at købe et på et tidspunkt! 

Held og lykke med konceptet:D

Mvh

Helle:)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot butik og gode produkter.

Der mangler dog lidt ift. at optimere salgsproccessen: fx på slideren på forsiden, her er kun billeder, der mangler en knap. Altså en såkaldt ''call to action'' knap ''læs mere..''

Der mangler også beskrivelser af de forskellige produkter. Gode produktbeskrivelser er vigtige, for når først folk overvejer at købe dit produkt, vil de gerne kunne læse mere om det.

Mvh Christian

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det tegner flot - men de forskellige skrifttyper skurer i mine øjne. Jeg synes ikke I skal bruge den serif-skrift I bruger. Brug en sans-serif, så den passer bedre til overskrift-typen.

Og derudover er skriftstørrelsen i bloggen lige lidt for lille.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)