Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at gå i luften med min webshop, men vil meget gerne have lidt feedback på den inden. Den hedder julekugle.dk

Pfh. tak

/jan

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Egentlig en fin webshop - farven passer til dine produkter, denne varma jule-rød, hvilket jeg godt kan lide. Mit eneste spørgsmål er idéen bag; vil du også sælge juleprodukter i sommerperioden? Tror du evt. ikke, at du vil få et meget kæmpe dyk i kunder om sommeren, da der vel ikke er det største antal mennesker der køber ind til deres juletræ i Juli måned?

Jeg kan se dette som et problem for jer; da jeg bla. selv ikke kunne se mig købe juleudstyr allerede nu, og nu er vi ved at være i September. Nu er jeg heller ingen stor tilhænger af jul.

Men held og lykke med dit projekt; husk at få skiftet dit favicon, så du slipper for PrestaShop's standard ikon.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan 

Farvevalget sætter den rigtige julestemning, thumbs up på denne front! 

Lige et par hurtige punker: 

1. Der er en del engelske ord på den danske del af din webshop, såsom "My cart" og "Add to compare". 

2. Det er umuligt at klikke på produktbillederne i kategorierne da man først skal holde musen over hvorefter man skal klikke på ét af de tre cirkel ikoner. Dette vil for nogle virke hæmmende i selve købsflowet. 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

+ Farver er gode

- Oversættelsen

- Tager lidt lang tid om at loade din slider på forsiden

- Links i bunde af siden er svær at se

Ellers en meget fint webshop

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)