Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde den bedste Arbejds bærbar samt Mobil ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leder efter en Bærbar computer, hvor jeg skal kunne lave bogføring,regne programmer auto cad osv . Den skal kunne bruges til lidt af vært , og helt værre i alu ..  hvad mobilen angår . så skal den bare være nem og hurtig. men vigtigst af alt,kunne "snakke" sammen med bærbaren ...

Måske man endda kan få et tilbud på et samlet beløb til både mobil og bærbar . ?? 

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale Windows surface - selvom det er en "tablet" så kan den faktisk køre alle de store programmer, ja selv autocad vil jeg tro. Med en docking station og en ekstern skærm er den også rigtig fin til en hjemmearbejdsplad!

Min hjemmeside, hvor man kan finde a-kasse priser

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var da bestemt en mulighed . har ikke lige tænkt i "tablet" , men det vil jeg da overveje :) . tAK

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg kører et setup der hedder Microsoft Surface 256gb med i5 og 8gb ram. Den kan kører det hele. Og er genial at arbejde på som bærbar og det er muligt at få en docking station til hjemmet eller kontoret. 

Som mobil har jeg en Nokia 640 windows phone, som bare er super nem at have med at gøre. Og de taler sammen. 

Det var mine anbefalinger, bærbaren er lidt dyr, til gengæld koster mobilen 700 kr. i Power.

Vh. Jakob

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal du have Jakob .. det det hele med i mine overvejelser :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)