Mange funktioner er gået i udu efter vi har fået hurtigere servere. Det gode er at Amino er hammer stabil og hurtig, men det dårlige er at mange små ting vi gennem årene har lavet, er gået i stykker. Da flere og flere brugere reklameblokkere m.m. er økonomien bare ikke til at have mange udviklere, så det tager den tid det tager at lave desværre. Jeg har bedt Niels undersøge hvorfor supporten ikke er besvaret, det burde den løbende blive.
Fair nok, jeg savnede bare et svar på, om problemet kun var her eller...
Men så håber jeg 7-9-13, at de to punkter her bliver løst, for det må da også være i jeres interesse, at få masser af besøgende og sidevisninger :)
PS nu du er ved at undersøge det, kunne du så ikke også undersøge, hvad der skete med den gave, som vi ekspert bloggere fik sidste år? Den kunne nemlig ikke sendes til mig i Tyskland, og den er aldrig dukket op på min fætters adresse i DK, selvom jeg har skrevet rigtig mange mails med Niels om det. Det skal siges, at Niels har været super til at svare, pakken er bare aldrig dukket op nogen steder :(
PS nu du er ved at undersøge det, kunne du så ikke også undersøge, hvad der skete med den gave, som vi ekspert bloggere fik sidste år? Den kunne nemlig ikke sendes til mig i Tyskland, og den er aldrig dukket op på min fætters adresse i DK, selvom jeg har skrevet rigtig mange mails med Niels om det. Det skal siges, at Niels har været super til at svare, pakken er bare aldrig dukket op nogen steder :(
Og så har jeg ikke mere brok :)
Morten, smid mig en mail på martin@thorborg.dk så finder jeg ud af noget :-)
Mht. mails fra indlæg, så tror jeg at det handler om at mailserveren har været nede da vi skiftede server og nu er det kun de indlæg som i har "tilmeldt" jer, efter serverskiftet som i får notifikationer fra. Det ville være mit gæt, men selvfølgelig skal det undersøges. Det bliver dog først om nogle uger, da vi har frygteligt mange andre ting der skal rettes lige nu.
Mht. til din ekspertblogger gave så var jeg af den klare opfattelse at den var kommet frem, men er den ikke det, skal vi da have sendt en ny. hvis du sender mig en dansk adresse at sende til på nro@amino.dk så skal jeg nok finde ud af det.
I må meget gerne sende problemer til mig på nro@amino.dk da det er mig der sidder med prioritering og udviklings-sprint-planlægningen.