Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Person med isproduktionserfaring søges til svar på spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Humlebæk
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der har forstand til isproduktion.

Jeg er interesseret i at vide hvilke maskiner jeg skal anskaffe mig, når det er til større mængder end til husbehov.

Med venlig hilsen Katrine

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Du kan kigge på alibaba, om de har noget du kan bruge. Det er lidt uklart hvad du præcist søger, så jeg har vist en søgning på "ice production line", men det er nok bedre at du lige søger på ice cube, ice stick, icecone, ice cream eller andet. Der er ret mange resultater lige nu.

http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=ice+production+line

Fra Humlebæk
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

Tak for svar :-) .

Jeg vil kigge lidt på alibaba.

Det er i forhold til is produktion 'ice cream'. Jeg har en idé, som jeg prøver at realisere, men er slet ikke inde i is verden endnu. Så jeg er faktisk ret meget på bar bund. Men hver dag kommer jeg et skridt videre.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro du minimum skal have:

- en blender/foodprocesser til at hakke chokolade, bær osv.
- en stor røremaskine til at røre ismassen med
- en stor ismaskine. De er så vidt jeg ved ret dyre - og dyre i drift, da de nærmest fryser isen med det samme, så de suger noget strøm! Jeg har fundet en her på Den Blå Avis: http://www.dba.dk/ismaskine-ismaskine-model/id-93289862/
- en fryser. Det siger næsten sig selv :)

Umiddelbart lige hvad jeg kunne komme på.

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Humlebæk
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David 

Tak for svar!
Ved du også noget om indpakning? Altså hvilke maskiner der kan bruges til den slags?
Fx at få ismassen ned i emballagen.
Eller er det i orden at gøre den slags ved håndkraft?

Mvh Katrine

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så engang et tv-program om en dame fra vistnok Ærø, som lavede sin egen is. Hun havde fået en kæmpe-kunde, som vist var Singapore Airlines. Hendes is var simpelthen den bedste de kunne finde, som de serverede på 1. og business-class. Hun stod derhjemme og fyldte isen i direkte fra ismaskinen og ned i de små papbægre med flyselskabets logo på. Hun havde en slags sprøjte/håndtag - magen til dem, som softicemaskiner har, på sin ismaskine - så det var bare at gå igang Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Humlebæk
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sejt!

Tak for det David, så er det pludselig ikke så uoverskueligt omfattende at gå i gang alligevel :-) .

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer i tanke om, at det var et af de programmer der hedder 'Anne og Anders på Ø-eventyr' på DR. Jeg kan så ikke huske hvilken ø det var - men jeg mener det var Ærø. Og det var en rigtig solstrålehistorie :)

Men held og lykke - og skulle du få brug for et logo, hjemmeside osv., så må du sige til Wink

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)