Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside ala drinkster.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg er en af dem som endnu ikke har taget springet men som overvejer det. Jeg har fået en god ide som vil kræve en løsning a la drinkster.dk. Konceptet går på at fysiske butikker kan reklamere med slagtilbud på min side. Når brugeren køber en vare kan der printes en voucher eller der kan sendes en stregkode eller noget i den stil. Den voucher kan tages med i butikken hvor varen så udleveres. Jeg kan så beholde x% af omsætningen fra det salg og sende resten videre til butikken.

Desværre er jeg galopperende web-mongol uden den ringeste evne til selv at designe sådan en løsning. Er der nogen af jer som kan guide mig lidt i retning af en kompetent (og naturligvis billig) person som kan hjælpe mig med at få afklaret og beskrevet hvad jeg rent teknisk har brug for og hvordan det kan laves. Og ikke mindst: hvad koster det?

Jeg kan sætte følgende ord på:

-       En brugerflade hvor butikken kan oprettes med relevnte oplysninger og kontonumre.

-       Et annonce-setup hvor butikken kan skrive tekst og lægge billeder ind af slagtilbuddet og sætte pris og førpris ind.

-       Et bruger-setup hvor brugeren kan tilmeldes via FB eller manuelt.

-       En ”ønskeseddel” hvor en bruger kan sige hvilke tilbud vedkommende ønsker at se

-       Gængse Betalingsløsninger

-       En butiks-balance hvor butikken kan logge ind og se relevante balancer.

-       En brugerflade som butikken kan registrere voucheren i så salget kan registreres i min løsning.

-       Mulighed for at udsende nyhedsbreve.  

-       Det skal meget gerne kunne kombineres med en app. Eller som minimum skal det kunne optimeres til en mobil.

Jeg tror det var det hele. Jeg håber på nogle gode anbefalinger. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)