Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til opstart af webshop mm.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 
Jeg er en ung fyr på blot 17 år. Trods min alder, har jeg længe gået med ideen om at starte en webshop, og forhåbentligvis senere udvide til evt. en fysisk butik.
Jeg har undersøgt meget om opstart, samt drift af en webshop, og jeg mener selv at jeg har en rimelig forståelse for hvordan og hvorledes. (Jeg er dog ingen haj til alt). Jeg har forhørt alle i min omgangskreds, om de ikke ville tage springet med mig, og kaste sig ud i det, men ingen har været villige.. Jeg spørger nu derfor jer Aminoer, om der er en af jer, der vil tage springet med mig :)
Jeg har selvfølgelig ideer til at promovere shoppen, samt ideer til hvilken slags shop jeg gerne vil starte. Opsætning af hjemmeside og ligeså, har jeg også fået fastsat mig lidt på. Med det sagt, er jeg skam stadig åben over for alle forslag, ændringer eller lignende.

Nu er det første gang jeg laver et opslag her på Amino (undskyld hvis det ser lidt rodet ud), og er derfor usikker på om jeg har fået alle de nødvendige detaljer med, som i gerne vil vide! Hvis jeg har misset noget i vil vide mere om, må i endelig spørge, eller skrive en besked til mig :)

Fortsat god aften
-Mathias :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Det er nok en god ide hvis du skriver lidt om hvilke kompetencer du søger hos en kommende partner :)

Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus! Tak for feedback!

Jeg søger en partner, som viser engagement, og som tør at tage chancer. At have styr på den financielle del af firmaet vil være en kæmpe plus, da jeg selv kun har forstand på det grundlæggende, dog lærer jeg nyt hver dag :) Derudover vil en basis viden indenfor lov/regler (Do's and don't) være ret så imødekommende ;)
Jeg forventer også at personen ikke er den stille type, som bare vil sidde og nikke til alle forslag. Han/hun må hellere end gerne selv komme med forslag, idéer og bemærkninger, endda have sin egen filosofi om hvordan firmaet skal styres, ville være helt udmærket!

Jeg er selv villig til at ligge en hulens masse timer i dette projekt, da det er noget jeg har brændt for at starte i mange år, så derfor regner jeg også med at en evt. partner vil gøre det samme.

Jeg håber det var svar nok Rasmus, ellers vil jeg hellere end gerne give det endnu et forsøg (Y) :)

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Super fedt engagement du viser for det med at ville blive selvstændigt, og du rent faktisk er en af dem der virker til at forstå at det kræver en del "læs og lære" timer ;)

Har et projekt kørende lige nu, hvor jeg har tænkt lidt på at få en partner på. Det er dog et projekt hvor der en del af grundstenene lagt, så ved ikke om det ville blive et problem? Eller om du gerne selv vil have indflydelse fra starten om hvilken vej du gerne vil gå.

Har både kapitalen (hvor der løbende bliver smækket en ordenligt slat oven på via mit fuldtidsjob) og har også ret godt styre på det financielle og det med at drive en "god" forretning.

Du kan ihvertfald prøve at smide en E-mail på Truekasual@gmail.com , så kan vi tage den derfra ;) Hvis du er intra i at hører mere.

MVH

Steffan

Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail, Steffan ☺

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Rambusch.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias. Jeg kunne måske godt være interesseret i et partnerskab. Er altid åben for nye muligheder, og synes du lyder som en med en masse gå-på-mod, selvom du ikke har en masse erfaring. Har personligt ret god erfaring med webshops, så vi kan garanteret sagtens finde ud af noget.

Har du nogen specifik idé ifh til hvilken slags webshop, eller har du bare gået og grublet over at starte en webshop generelt? :)

Send mig en besked :D

Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg sendt en besked afsted, Frederik ;)

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg tænker at vi kunne minde lidt om hinanden, og at vi står i cirka samme situation.

Jeg kan ikke sende PM men du er velkommen til at skrive til mmunthe01@gmail.com , så kan vi måske finde ud af noget:)

Mvh Frederik

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik!

Har du en mail eller andet som man kan skrive til?:)

Jeg kan desværre ikke sende en besked herinde.

Mvh Frederik;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)