Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den nye trendsetter til indpakning af fødevarer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har i den seneste til prøvet at knække nøden til hvad den nye dille er/bliver indenfor indpakning af fødevarer/snacks?

Vi ser jo allesammen de fine PET dåser med produkter fra LAKRIDS (og alle dem der har efterlignet det ;-)) og de ikoniske mærkater der pryder dem. Man kan jo nærmest ikke få en fødevare mere der ikke er puttet i en sådan dåse :-)

Og vi kan se på mærkaten at det er et produkt fra Nicolas Vahé uden at vi kan se hans navn.

Det store  spørgsmål er så. Hvad tror du bliver den næste trendsetter indenfor kategorierne? Har du en idé om hvor det bærer hen?

VH

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Det er interessant at se!

Det er ikke fordi jeg skal producere selv. Jeg kan bare ikke undgå at se efter hvad der er oppe i tiden, og undre mig over hvad det næste mon bliver Big Smile

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nyholm:
og de ikoniske mærkater der pryder dem. Man kan jo nærmest ikke få en fødevare mere der ikke er puttet i en sådan dåse :-)

Sikke da en gang vrøvl. Det er stort set kun Det originale Lakridsmærke samt nogle få andre kopister der bruger disse dåser. Kommende trends vil du normalt kunne se på  internationale emballage messer.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lagt mærke til at flere delikatesser, drikkevarer og lign. begynder at dukke op i glas, istedet for plast. Eks. cup cake'en herunder (https://www.wickedgoodcupcakes.com). Det ser godt ud, og giver en fornemmelse af kvalitet og noget eksklusivt, ift. plast.

Men det er nok ikke helt så udbredt at jeg ville kalde det for en trendsetter Smile

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)