Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Callcenter!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Vi er et lille firma som prøver at sælge pædagogisk legetøj til institutioner i Danmark som vi selv udvikler, men vi bruger meget tid på at ringe rundt for at lave aftaler.

Jeg vil ikke påstå at jeg er specielt god til dette med at lave aftaler så vi kan komme ud og vise vores produkter, så derfor tænkte jeg at måske et callcenter kunne hjælpe os her.

MEN der er jo disse "indianer" firmaer som man selv bliver ringet op af fra tid til anden og det er jeg bestemt ikke interesseret i, det skal være nede på jorden og ikke nogen carlsmart type.

Har i nogen forslag her og er det en god idee i det hele taget??

Hilsen Thomas
Oliz.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan prøve at tage kontakt med ctell.dk, dem bruger vi selv i perioder. Hos dem er det ikke kun at lave en aftale og sende en faktura, de går op i det og sørger for at få vores (kundens) tilbagemelding så de ved om det har været gode eller møder eller ikke.

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi er et seriøst callcenter/telemarketing bureau med voksne erfarne mennesker som phonere. Kig evt på vores hjemmeside www.rr-marketing.dk eller giv mig et kald på 53593157 for en uforpligtende snak.

Med venlig hilsen

Jørgen

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Prøv at sende en email til www.FreeTele.dkkr@freetele.dk

De arbejder på "No cure - No pay"-basis. Du betaler altså kun for resultater.

Mvh. Kurt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)